جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

توضیحات لاریجانی درباره جلسه امروز مجلس

يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 611495
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز در رابطه با مسائل مربوط به ارز و همچنین موضوعات مهم اقتصادی با نحوه کمک به صادرکنندگان بحث و تبادل نظر شد.
توضیحات لاریجانی درباره جلسه امروز مجلس
به گزارش جهان نيوز، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه (23 اردیبهشت 97) در صحن علنی پارلمان در توضیح جلسه غیرعلنی امروز مجلس که درباره نابسامانی بازار ارز برگزار شده بود، اظهار داشت: از ساعت 9 صبح امروز تا کنون جلسه‌ای با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و ستاد اقتصادی دولت درباره وضعیت اقتصادی کشور و همچنین مسائل مربوط به ارز داشتیم.

وی افزود: در این جلسه همچنین در رابطه با موضوع مهم صادرات و نحوه کمک به این حوزه و صادرکنندگان و همچنین نیازهای کشور بحث و تبادل نظر شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: بحث‌های مفصلی در رابطه با موارد ذکرشده انجام شد و در این رابطه کمیسیون اقتصادی مجلس و همچنین مرکز پژوهش‌ها و نمایندگان در این رابطه نظرات خود را ارائه کردند.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: با تعامل انجام شده در این زمینه همفکری و رایزنی‌هایی برای تصمیم‌گیری دقیق انجام شود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *