جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

ایمیل‌اشتباهی، زمان‌ورود بالگرد حامل‌پوتین‌را لو داد!

يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۲۲
کد مطلب: 542619
دولت فنلاند تاکید کرد که هیچ تحقیقی در مورد لو رفتن نامه اینترنتی که به اشتباه اطلاعاتی درباره فرودگاه، لحظه پرواز و ورود بالگرد حامل رئیس جمهور روسیه به فنلاند داده بود، انجام نمی شود.
ایمیل‌اشتباهی، زمان‌ورود بالگرد حامل‌پوتین‌را لو داد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پلیس فنلاند اعلام کرد: با توجه به اینکه هیچ خطری متوجه رئیس جمهور روسیه نبوده و لو رفتن اطلاعات دراین باره عمدی نبوده و به اشتباه صورت گرفته، هیچ تحقیقی درباره این موضوع انجام نمی شود.
 
به گفته پلیس، یک مادر عامل این اشتباه بوده چراکه مقامات فرودگاه به اشتباه نامه ای به ایمیل زنی می فرستند که نام و نام خانوادگی اش با نام خانوادگی رئیس اداره امنیت که حراست از پوتین را در مدت اقامتش در فنلاند برعهده دارد، مشابه بوده است.

گفتنی است ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در بیست و هفتم ماه گذشته میلادی به دعوت " ساولی نینیستیو "همتای فنلاندی اش به این کشور سفر کرد. دیدار پوتین از فنلاند به مناسبت صدمین سالروز استقلال این کشور از امپراطوری روسیه و برپایی حکومت کمونیستی انجام شد.
منبع: العالم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *