سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

پاسخ معاون شهردار به انتقاد حافظی درباره برداشت از حساب سازمان بازنشستگی شهرداری

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 541388
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از افتتاح و برداشت موجودی یکی از حساب‌های سازمان بازنشستگی شهرداری تهران انتقاد کرد و معاون امور شورای شهر شهردار در این خصوص پاسخ داد.
پاسخ معاون شهردار به انتقاد حافظی درباره برداشت از حساب سازمان بازنشستگی شهرداری
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ رحمت‌الله حافظی  رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران در تذکری پیش از دستور به موضوع برداشت از یکی از حساب‌های شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: باخبر شدیم اینکه در سازمان بازنشستگی شهرداری تهران برخی حساب‌ها بدون رعایت ضوابط و مقررات افتتاح شده است و در چند روز قبل هم مبلغ 28 میلیارد تومان از این حساب برداشت شده و به حساب‌های سازمان شهرداری ریخته نشده است.
حافظی با درخواست ارائه پرینت این حساب به اعضای شورای شهر تهران بر این نکته تاکید کرد که افتتاح چند حساب با چه مجوزی توسط این سازمان انجام شده و خواستار پاسخگویی مدیران شهرداری در این خصوص شد. 
 ناصر امانی معاون برنامه ریزی و امور شوراهای شهرداری تهران پس از بیان تذکر حافظی در پاسخ به این تذکر بر این نکته تاکید کرد که افتتاح حساب توسط سازمان بازنشستگی شهرداری تهران حدود 10 سال قبل انجام شده و اساسا افتتاح حساب توسط سازمان‌های شهرداری هیچگاه منوط به اخذ مجوز از شورای شهر تهران نبوده است. 
وی همچنین بر این نکته تاکید کرد که برداشت از این حساب به این دلیل انجام شده که معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران اعلام کرده است که از برخی از حساب‌های شهرداری به صورت ناگهانی برداشت‌هایی انجام می‌شود و برای جلوگیری از این موضوع این برداشت توسط خود سازمان انجام شده است. 
امانی همچنین بر این نکته تاکید کرد که محل واریز این مبلغ و اقدام انجام شده در این خصوص اطلاع رسانی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *