جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱
کارشناس ارشد مسائل اقتصادی کشور مطرح کرد ؛

حضور مجدد زنگنه در کابینه ،سواستفاده از عدم آگاهی مردم است

آمار متناقض بیکاری خطر بزرگی برای ایران
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 539958
کارشناس ارشد مسائل اقتصادی کشور گفت : مسئولین ما چه فکری می کنند زنگنه در قرارداد کرسنت حضور داشت و در دادگاه محکوم شد و اکنون در دولت روحانی باز وزیر نفت شده است این فضا نشان می دهد که آن ها از عدم اطلاع مردم سوء استفاده می کنند و ما نتوانسته ایم مردم را آگاه و آگاهی لازم را به آن ها بدهیم .
حضور مجدد زنگنه در کابینه ،سواستفاده از عدم آگاهی مردم است
به گزارش جهان نيوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ابراهیم رزاقی کارشناس ارشد مسائل اقتصادی کشور اظهار کرد : وجود 12 میلیون بیکار و در برخی ارزیابی ها 18 میلیون بیکار در ایران خطر بزرگی است اما آمار گیری ها به گونه ای انجام می شود که نشان نمی دهد که 30 الی 40 میلیون ایرانی زیر خط فقر قرار دارند و در شرایط خیلی سختی زندگی می کنند .
وی گفت : حدود 60 الی 70 درصد از حقوق بگیران زیر خط فقر هستند و دوسوم روستاهای ایران از سکنه خالی شده اند و این ها همه تهاجماتی است که در طول تاریخ دوازده هزار ساله ایران به وجود آمده است .
این کارشناس ارشد مسائل اقتصادی خاطر نشان کرد : یک عده اشرافی برای سود بیشتر نوکر خارجی ها می شوند و کالا از خارج وارد کرده و تمام تولیدکنندگان داخلی را نابود می کنند و از سوی دیگر هم برخی از تولید کنندگان داخلی خود وارد کننده می شوند.
رزاقی با اشاره به این مذاکرات با آمریکایی ها بی نتیجه است ، عنوان کرد : آمریکایی ها فکر می کنند یک گروهی در ایران می خواهند هر طور شده با آمریکایی ها توافق کنند و همان کاری که در برجام انجام داده اند را در مورد آزمایش های موشکی هم انجام می دهند.
وی ادامه داد : ما مذاکره می کنیم تا مشکلات حل شود ولی آمریکایی ها در پی نابودی و خرد کردن ایران هستند و می خواهند ایران را به سرزمین سوخته ای همانند سوریه ، عراق ، یمن و افغانستان تبدیل کنند .
کارشناس مسائل اقتصادی با بیان این که در کشور شرکت هایی ایرانی از جمله قرار گاه خاتم الانبیاء وجود دارند ، افزود : چرا ما باید کارهای خود را به خارجی ها واگذار کنیم و چرا ایران با وجود این همه امکانات که می تواند خود نفت خام را استخراج ، تبدیل و صادرات کند باز آن را به صورت خام به خارجی ها می فروشد .
رزاقی تشریح کرد : مسئولین ما چه فکری می کنند زنگنه در قرارداد کرسنت حضور داشت و در دادگاه محکوم شد و اکنون در دولت روحانی باز وزیر نفت شده است این فضا نشان می دهد که آن ها از عدم اطلاع مردم  سوء استفاده می کنند و ما نتوانسته ایم مردم را آگاه و آگاهی لازم را به آن ها بدهیم .
وی دوره کنونی را دوره اقتصاد دانست و ابراز داشت : اکنون به راحتی می توان این کار را انجام داد و هنوز هم ما می توانیم ده ها میلیون نفر را بسیج کنیم تا در راه خدا ایثار گرانه خدمت کند ؛مسئولینی که جهادگرایانه در حال کار هستند و در قبال کار خود چیزی نمی خواهند اگر هم خطا کنند کنار زده می شوند اما اکنون هر کسی که فساد می کند مورد حمایت است و پست و مقام دریافت می کند .
کارشناس ارشد مسائل اقتصادی خاطر نشان کرد : ما در شرایط  بسیار حساسی قرار داریم و اروپایی ها در حال خط دادن به بسیاری از مسئولین داخلی هستند و آن ها هم عمل می کنند و در ایران با این فقر ، بیکاری و واردات دوگانگی طبقاتی به وجود می آید و هر کسی دارد مصرف می کند و هر کس ندارد باید بمیرد و به این ترتیب چیزی برای نظام باقی نمی ماند زیرا مبانی و ارزش های اسلامی زیر سئوال می  رود.
رزاقی در پایان اظهار داشت :  آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و این داخلی ها هستند که آن ها را حمایت می کنند و عملا تولید کننده های داخلی را کنار می زنند و از  تولید کنندگان خارجی حمایت می کنند و عده کثیری از مردم را بیکار می کنند .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مرگ بر جهل و گمراهی و پاچه خواری