يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:

کابینه روحانی متعادل است

پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 539951
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ترکیب کابینه دولت دوازدهم که از سوی رئیس جمهور معرفی شده متعادل و اهل تعامل است.
کابینه روحانی متعادل است
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، صدیف بدری صبح پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: نمی‌توان گفت کابینه انتخابی فراجناحی است اما عمدتاً افرادی اهل تعامل، کار و فعالیت و ریسک‌پذیر انتخاب شده‌اند.

وی افزود: انتخاب کابینه توسط رئیس‌جمهور بی‌شک از بین افرادی خواهد بود که کار با آن ها در بدنه دولت راحت‌تر باشد و هر چند کابینه پیشنهادی فراجناحی نیست اما در مجموع افرادی اهل تعامل با سایر جناح ها انتخاب شده‌اند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به میانگین سنی بالای دولت قبلی اضافه کرد: متأسفانه سن کابینه جدید تغییر چندانی ندارد.

بدری متذکر شد: ما در هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر جوانان در مقابل دنیا ایستادیم و انتظار می‌رفت در کابینه جدید به حضور جوانان و استفاده از ظرفیت آن ها توجه بیشتری شود.

وی افزود: در حوزه زنان نیز حضور کمرنگی را شاهد هستیم و رئیس‌جمهور به‌رغم وعده‌های خود برای رفع تبعیض‌های جنسیتی از ظرفیت زنان استفاده چندانی نداشته است.نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد در سایر بخش‌های مدیریتی از حضور و توانمندی زنان استفاده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *