چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۲
۲
یادداشت/عبدالله گنجی؛

عکس سلفی؛ زخمی بر هویت میلیون‌ها ایرانی

يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 538799
احساس خوشایند به واسطه خوردن یک فنجان قهوه یا یک عکس یادگاری با غربیان سالهاست به سان مواد مخدر برخی نخبگان ایرانی را گرفتار کرده است.
عکس سلفی؛ زخمی بر هویت میلیون‌ها ایرانی
به گزارش جهان نيوز،  عبدالله گنجی در کانال تلگرامی خود نوشت:
عکس سلفی و یادگاری نمایندگان ملت ایران و مجلس جمهوری اسلامی  با یک خانم اروپایی و ذوق و هیجان حاکم بر آن صحنه ،دل هر ایرانی با هویت را بدرد می آورد.البته نگاه به این موضوع نباید سیاسی باشد بلکه  استمرار 200 ساله غیریت ستایی و احساس هویت برخی نخبگان از آمیزش هویتی با  غرب است.

احساس خوشایند به واسطه خوردن  یک فنجان قهوه یا یک عکس یادگاری با غربیان سالهاست به سان مواد مخدر برخی نخبگان ایرانی را گرفتار کرده است.

رفتار نمایندگان مصداق و نماد سخن مرحوم جلال آل احمد است که:داغ غربگرایی را بر پیشانی ما زدند و عطش مشروطه ای که الهام بخش آن انگلیس بود امثال شیخ فضل الله را بالای دار برد.چه تقارن عجیبی است بین14 مرداد و شروع مشروطه در سال 1285 و 14 مرداد و تاسی نمایندگان مجلس بعد از 111 سال به همان سیره و منش.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Australia
باسلام
چه خوب گفته آقای عبدالله گنجی انکار حرف دل ملیونها ایرانی زده .
این آقایون وبرای رای جمع کردن ورفتن بمجلس چه حرفهای ملّت پسند
میزنند اما حالا خودشان را نشان دادند .
Iran, Islamic Republic of
خاک .... که اینقدر واداده اید .