يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

هشدار برای استانداردسازی پیست دیزین

سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 537632
مدیرکل اموراجتماعی استانداری البرز گفت که بر اساس گزارش های اداره کل استاندارد در پیست دیزین با برخی نواقص مواجه هستیم که باید هرچه سریعتر این نواقص برطرف شود.
هشدار برای استانداردسازی پیست دیزین
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، توکل لطفی افزود: این نواقص که شمار آنها به 75 مورد می رسد، از سوی اداره کل استاندارد تعیین شده است.وی ادامه داد: پیگیری اداره کل اموراجتماعی استانداری البرز و اداره کل ورزش و جوانان برای رفع این نواقص در جریان است و درصورت عدم همکاری این مجموعه ورزش تعطیل خواهد شد.
پلطفی گفت: پوسیدگی در ستون های نگهدارنده و اتصالات تله کابین از جمله این نواقص و عدم استاندارد سازی به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: سازمان استاندارد سازی چند سال است که بحث استانداردسازی تله کابین پیست ها را به طور جدی در دستور کار قرار داده و به شدت آن را پیگیری می کند چرا که با جان مردم سر و کار دارد.
پیست دیزین در فاصله 123 کیلومتری از مسیر جاده چالوس و 71 کیلومتری شمشک. دیزین 3 تله کابین ، 2 تله سیژ، 7 تله اسکی بشقابی و 1 تله اسکی چکشی دارد.

ارتفاع این پیست بین 2650 تا 3600 متر است و بهترین زمان اسکی در آن اوایل آذرماه تا اواخر اردیبهشت ماه است. در این پیست 2 هتل و 19 کلبه و 5 رستوران وجود دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *