يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

شمشک به دیزین مسدود است

شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب: 396019
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: وضعیت راه‌های استان البرز درحال حاضر با مشکلی روبه‌رو نیست و تنها محور شمشک به دیزین به دلیل ناهمواری راه مسدود است.
به گزارش جهان، سرهنگ رضا اکبری در گفت‌وگو با تسنیم در کرج، با اشاره وضعیت راه‌های استان البرز در روز اربعین حسینی، اظهار داشت: در حال حاضر مشکل ترافیکی در راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان البرز وجود ندارد.

وی افزود: راه‌های استان بدون هیچ‌گونه بارش و مشکلی برای رفت وآمد شهروندان مهیا است و در این راستا برای تأمین نظم و امنیت در جاده‌ها محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز وجود دارد.

رئیس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد:از ساعت ۱۴ امروز از میدان امیرکبیر به سمت چالوس مسدود شده و از ساعت ۱۶ امروز از چالوس به سمت کرج تا ساعت ۲۴ یکطرفه است.

وی با تاکید بر اینکه درحال حاضر تمامی راه‌های استان البرز باز بوده و با مشکلی مواجه نیست، گفت: تنها محور شمشک به دیزین به دلیل ناهمواری راه و ریزش سنگ تا اطلاع ثانوی مسدود است.

اکبری افزود: رانندگان باید از سالم‌بودن اتومبیل خود از نظر فنی مطمئن باشند و قبل از سفربه رفع نواقص خودرو اقدام کنند.

ضمنا مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *