شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

هشدار اتحادیه اروپا به آمریکا

يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 535186
اتحادیه اروپا اعلام کرد که اقدام آمریکا در تحریم روسیه می‌تواند به منافع اروپا زیان وارد کند.
هشدار اتحادیه اروپا به آمریکا
به گزارش جهان نيوز؛ اتحادیه اروپا به آمریکا درباره تحریمهای یک جانبه علیه روسیه به آمریکا هشدار داد و گفت که اقدامات واشنگتن بر اساس اولویت های داخلی این کشور صورت می گیرند.
خبرگزاری رویترز با اعلام این خبر افزود: «ما نگران تدابیری هستیم که در کنگره آمریکا مورد بحث قرار می‌گیرند و امکان دارد پیامدهای ناخواسته‌ای داشته باشد و این فقط مربوط به اتحاد گروه 7 و ترانس‌ آتلانتیک نمی‌شود بلکه به اقتصاد اروپا و امنیت منافع این منطقه هم ارتباط پیدا می‌کند.»
یکی از نمایندگان اتحادیه اروپا در این مورد به رویترز گفت: «تاثیر چنین اقداماتی می‌تواند گسترده و ناشی از تبعیض باشد از جمله وقتی به منابع انرژی ارتباط پیدا می‌کند.»
پیشتر آلمان و اتریش به شدت از برنامه آمریکا مبنی بر تحریم شرکت‌های اروپایی که در ساخت پروژه گازی «نورداستریم» دست داشتند، انتقاد کرده بودند.
اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه‌ای پس از اینکه کنگره در زمینه پیش‌نویس تحریم‌ها علیه روسیه و ایران به توافق رسید، در زمینه موضع مشترک به اتفاق‌نظر رسیدند.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *