شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

مسکوت ماندن لایحه حمایت از کودکان در مجلس

يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 535162
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید هر چه سریعتر این لایحه مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانیم گام‌های درستی در جهت حمایت از کودکان برداریم.
مسکوت ماندن لایحه حمایت از کودکان در مجلس
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، فاطمه دانشور با اشاره به بیش از 6 سال است که لایحه حمایت از کودکان در مجلس شورای اسلامی مسکوت مانده است، گفت: باید هر چه سریعتر به این لایحه رسیدگی شود تا بخشی از مشکلات کودکان در جامعه مرتفع شود.

عضو شورای چهارم شهر تهران، با بیان اینکه در این لایحه خلأ‌هایی وجود دارد، گفت: باز هم بودن لایحه از نبودنش بهتر است. وی با تأکید بر این موضوع که سالیان سال است این لایحه در مجلس معلق مانده است و تعیین تکلیف نشده است، گفت: در بخشی از لایحه حمایت از کودکان به بحث آموزش تأکید شده است که بسیار مهم است.

دانشور به حادثه آتنا و کیمیا اشاره کرد و گفت: با تصویب این لایحه بخشی از مشکلات جامعه حل می‌شود و می‌توانیم گام‌های اساسی برای کودکان برداریم.

به گفته دانشور، در لایحه حمایت از کودکان که در مجلس معلق مانده شرایط فرزندخواندگی آسان‌تر شده است و همچنین در این لایحه به مددکار اجتماعی قدرت مداخله داده می‌شود تا بتواند در وضعیت‌های حاد و شرایط اورژانسی به موضوع رسیدگی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *