جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

تذکر عضو جامعه روحانیت به منتخبان شورا

شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 534877
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: شورای شهر پنجم حل مشکلات مردم تهران را اولویت‌های اصلی کار خود قرار دهد.
تذکر عضو جامعه روحانیت به منتخبان شورا
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز درباره مهمترین اولویت‌های شورای شهر پنجم، اظهار داشت: مردم تهران با مشکلات مختلفی از جمله  آلودگی هوا، ترافیک و حاشیه نشینی مواجه هستند لازم است تا شورای شهر پنجم حل این مسائل را اولویت‌های اصلی شورا شهر پنجم باشد.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی بر پایه دین اسلام استوار شده است باید در شهرهای کشور از جمله تهران ساخت‌ و سازهایی متناسب یا هویت ایرانی و اسلامی انجام شود، بنابراین یکی از اقدامات اساسی شورای پنجم احیای هویت اسلامی و ایرانی در صورت شهر است.

شورای شهر نباید به شرکتی سهامی تبدیل شود
ابراهیمی با بیان اینکه شورای شهر نباید به شرکتی سهامی تبدیل شود، اضافه کرد:  اگر سهمیه بندی‌های حزبی در شورا شکل بگیرد و افراد به سهم خواهی رو بیاوردند آنگاه از مسیر خدمت رسانی به مردم دور خواهند شد و مطالبات مردم در بازی‌های سیاسی گم می‌شود.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز خاطر نشان کرد: خدمت رسانی به مردم در هر عنوانی کاری ارزشی محسوب می‌شود پس اعضای شورای شهر این ارزش را ارج نهند و ذائقه مردم را با خدمت‌رسانی شیرین کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *