دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۰
۲

مخالفت با کلیات لایحه تفکیک وزارتخانه‌ ها

سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب: 532695
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از مخالفت کمیسیون متبوعش با کلیات لایحه تفکیک وزارتخانه‌ها خبر داد.
به گزارش جهان نيوز، زهرا سعیدی مبارکه نماینده مردم مبارکه و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: نشست عصر امروز سه‌شنبه (20 تیرماه 96) کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور اعضا و با دستور کلیات تفکیک مطرح شده برای جداسازی وزارتخانه‌ها برگزار شد.

وی افزود: این جلسه با حضور انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و معاونین وزارتخانه های ذیربط برگزار شد که طی آن اصلاح بخشی ازساختاردولت رابامذاکرات نمایندگان بررسی شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: کلیات تفکیک مطرح شده برای جداسازی وزارتخانه های صنعت معدن تجارت، جوانان و ورزش و همچنین راه و شهرسازی با مسکن در کمسیون رای نیاورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
دربحث ادغام ،دلیل مخالفت تولیدکننده نفعیست که از وضع کنونی میبرد چون قبلا بازرگانی ناظر برتولید بود اما با ادغام،بخش نظارت وتولید یکی شد،یعنی درحقیقت خود بخش تولید ،تایید محصول رانیزبرعهده دارد.همچنین درخصوص بخش کشاورزی باید گفت که بعد ازسپردن تنظیم بازار به بخش کشاورزی،هم کشاورزی خوابیده وهم بازار،مثالش میوه شب عید.درضمن،بازرگانی تنها واردات نیست بلکه صادرات کشوررانیزبرعهده دارد.بنابراین انتظار میرود نمایندگان محترم درجهت منفعت مردم قدم بردارند
حسن
Iran, Islamic Republic of
از اول انقلاب 34 سال وزارت بازرگانی داشتیم تراز تجاری منفی بود و قیمت ها بالا رفت و تاثیری درکیفیت هم بوجود نیامد ، بازاررقابتی هم باعث تعادل قیمت و بهتر شدن کیفیت می شود ، درهمه دنیا بخش خصوصی از مصرف کننده حمایت میکند و هم کیفیت کالاها بهتر از ماست هم قیمتشان .