جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

پروژه کشته‌سازی در فتنه ۷۸ از کجا شروع شد؟

دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 532311
در عملیات تیم سلطنت طلبان، مقرر شده بود تعدادی از دانشجویان کشته شوند و سپس بازوی امنیتی و جنگ روانی اصلاحات، کشتار دانشجویان را منتسب به رهبری نمایند.
پروژه کشته‌سازی در فتنه ۷۸ از کجا شروع شد؟
 
به گزارش جهان نيوز ، رضا سراج کارشناس مسایل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:در طراحی و اجرای فتنه 78 شاهد هماهنگی و هم‌افزایی بازوی امنیتی و جنگ روانی اصلاحات و شبکه سازماندهی شده سلطنت‌ طلبان بودیم. اما از این هماهنگی و هم‌افزایی رمز گشایی نشد!

بازوی امنیتی اصلاحات در فتنه 78 منفعل ساختن نیروی انتظامی، ایجاد خلاء امنیتی در کشور و تضیف و برکناری رهبری را هدف گذاری کرده بود و سلطنت طلبان نیز براندازی نظام را با تداوم آشوب و اغتشاش مدنظر داشتند.

در شب حادثه، تیم نفوذی سلطنت طلبان در داخل کوی دانشگاه، عملیات تخریب را آغاز کردند و همزمان بازوی امنیتی اصلاحات نیز تجمع، التهاب آفرینی و اغتشاش را شروع نمودند.

در عملیات تیم سلطنت طلبان، مقرر شده بود تعدادی از دانشجویان کشته شوند و سپس بازوی امنیتی و جنگ روانی اصلاحات، کشتار دانشجویان را منتسب به رهبری نمایند و در ادامه از طریق تجمعات، انتشار بیانیه‌ای که متن آن نیز از پیش تنظیم شده بود و ورود جریان‌های سیاسی (جریان منتظری و...) تضعیف و برکناری رهبری، کلید زده شود.

خوشبختانه شبکه سلطنت طلبان نتوانست به هدف خود (کشته سازی از دانشجویان) برسد؛ اما بازوی امنیتی و جنگ روانی اصلاحات، از کشته شدن یازده دانشجو خبر دادند.

در صبح حادثه، دانشجویان معترض و در عین حال بی‌خبر از طراحی پشت صحنه، به سمت وزارت کشور روانه شدند و در آنجا توسط «م ت» معاون وزیر کشور به سمت بیت رهبری هدایت گردیدند تا اهداف بعدی فتنه پی‌گیری شود...
ادامه دارد...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *