جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
زیزو و رویای تکرار روزها شیرین؛

تکمیل پازل زیدان؛ تابستان برنابئو آرام است

پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب: 530046
به نظر می رسد در همین ابتدای تابستان، فعالیت کهکشانی ها در بازار نقل و انتقالات رو به اتمام است.
تکمیل پازل زیدان؛ تابستان برنابئو آرام است

به گزارش جهان نيوز، دوران درخشان زیزو در رئال در حال ادامه پیدا کردن است و حالا در مادرید همه یک هدف مشترک دارند؛ جنگیدن برای فتح 6 جام.
 
اما در این میان، فعالیت موفق در بازار تابستانی همیشه از ارکان اصلی موفقیت یک تیم در فصل پیش رو بوده و باید دید رئال مادرید چه برنامه ای برای تابستان 2017 در سر دارد.
 
در ترکیب تیم فصل قبل رئال که دوران باشکوهی را رقم زد، جانشینی تخصصی برای کاسمیرو مارسلو وجود نداشت و به همین دلیل کار انتقال مارکوس یورنته و تئو هرناندز به جمع کهکشانی ها نهایی شده است.
 
 

 
 
با توجه به عدم کارایی کوئنترائو، زیدان مجبور بود در صورت غیبت مارسلو از دانیلوی دفاع راست و ناچوی مدافع وسط استفاده کند که همین موضوع روزهای بدون مارسلو را دشوار می ساخت.
 
حالا این مشکل با حضور تئو هرناندز که فصل درخشانی را در ترکیب آلاوس سپری کرد پایان خواهد یافت. تئو از عوامل اصلی رسیدن آلاوس به فینال کوپا دل ری بود و حالا بهترین گزینه برای جایگزینی مارسلو خواهد شد.
 
 

 
 
همین اتفاق در مورد مارکوس یورنته در حال تکرار است. در روزهای غیبت کاسمیرو در ترکیب، رئال مادرید معمولا با مشکلات فراوانی مواجه شد و با توجه به آمار بالای خطا و دریافت کارت زرد هافبک برزیلی، معمولا این اتفاق به کرات رخ می داد.
 
تونی کروس نیز به درستی قادر به پر کردن جای کاسمیرو نبود اما حالا مارکو یورنته جوان که بخشی از پروژه جوانگرایی کهکشانی هاست، گزینه مناسبی برای حضور به جای کاسمیرو خواهد بود.
 
تیم دوم؛ قوت قلب زیدان
 
کارشناسان وجه تمایز اصلی کهکشانی ها با دیگر رقبا در فصل قبل را نیمکت قدرتمند این تیم و تیم دوم رئال در مقاطع مختلف فصل می دانند.
 
در روزهای حساس و سرنوشت ساز پایان فصل و در مقاطعی که بارسا به شدت حضور بازیکن باکیفیت را روی نیمکت خود حس می کرد، ستاره نیمکت رئال از جمله موراتا، خامس، آسنسیو و لوکاس گل های سرنوشت سازی را برای کهکشانی ها به ثمر رساندند و به همین دلیل ستارگانی مانند رونالدو تمام توان خود را صرف شکست قدرت هایی مانند بایرن، اتلتیکو و یوونتوس کردند.
 
 

 
 
در فصل جاری و با جدایی په په، خسوس وایه خو از فرانکفورت به ترکیب رئال بازخواهد گشت و اخباری در مورد پیوستن لوکاس هرناندز، برادر تئو و مدافع اتلکیو مادرید نیز به رئال شنیده شده است.
 
با توجه به احتمال فراوان جدایی خامس، مشکلی در این پست وجود نخواهد داشت زیرا در فاز هجومی، دست زیزو به اندازه کافی پر است و ستارگانی چون آسنسیو، لوکاس و ایسکو آماده درخشش هستند.
 
شاید تنها نگرانی رئال مادرید از دست دادن آلوراو موراتا در خط حمله باشد که با توجه به قدرت خط حمله لوس بلانکوس، زیزو در این منطقه نیز مشکلی نخواهد داشت و احتمالا بدون انجام خرید پر سر و صدا و تنها پیگیری پروژه لوکاس هرناندز، بر خلاف سالهای قبل تابستان نقل و انتقالاتی خیلی زود برای زیدان و تیمش به پایان خواهد رسید.
 
منبع: مارکا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *