جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۵
۱۰

حضور بانوان در ورزشگاه‌ها، دستاورد پیروزی روحانی؛ «دغدغه معیشت»؟!

شنبه ۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۳۵
کد مطلب: 528998
حضور بانوان در ورزشگاه‌ها، دستاورد پیروزی روحانی؛ «دغدغه معیشت»؟!
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق؛ «اشرف بروجردی» از فعالان اصلاح‌طلب به تازگی در بخشی از گفت‌وگوی خود با روزنامه آرمان امروز، پیرامون حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اظهارتی را مطرح کرد.
خبرنگار آرمان امروز از او پرسیده است: «در حوزه ورزش بانوان، دولت یازدهم عملکرد درخشانی داشت و نخستین مدال تاریخ ایران در المپیک بانوان در این دولت کسب شد. در بازی‌های والیبال نیز امسال بانوان توانستند به ورزشگاه بروند، اما شاهد بودیم که گروهی این موضوع را برنتابیدند و حتی دست به تهدید دولت زدند.»
بروجردی نیز در پاسخ می‌گوید: حضور زنان در عرصه ورزش، حق طبیعی هر شهروند است. بحث ورود به ورزشگاه‌ها نیز همین‌طور است. زنان شهروند این جامعه هستند، بنابراین حق دارند که در ورزشگاه حضور پیدا کنند. رویه‌ای که تاکنون وجود داشته، رویه‌ای بوده که مطابق قانون و شرع نبوده است و سمت‌وسویه‌های سلیقه‌ای داشته است. این رویه در این دولت باید تغییر کند. تغییر مدیریت کلان جامعه این تغییر سلیقه‌ها را اعمال می‌کند و باعث می‌شود فرصتی برای زنان فراهم شود تا در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند.
او همچنین در ادامه می‌افزاید: امام خمینی(ره) نیز تاکید کرده است که زنان می‌توانند در همه عرصه‌ها ورود کنند![۱]
*قضاوت درباره این اظهارات را به مخاطبان محترم واگذار می‌کنیم...
طرفه آنکه مسئله‌ای به نام «حضور بانوان در ورزشگاه‌ها» جزو شعارهای انتخاباتی آقای روحانی نبوده و طرح آن بعنوان دستاوردی که در اثر تغییر دولت بوجود آمده، کاری شیطنت‌آمیز برای منسی شدن شعارهای انتخاباتی آقای روحانی نظیر اشتغال، ارتقای سطح معیشت و لغو تمام تحریم‌های هسته‌ای و غیر هسته‌ای به نظر می‌رسد.
نکته عجیب ماجرا نیز آنجاست که با پیروزی مجدد آقای روحانی چیزی تغییر نکرده و فقط قرار است گفتمان دولت یازدهم در دولت دوازدهم نیز ادامه یابد!
با این وصف مشخص نیست منظور خانم بروجردی از «تغییر مدیریت کلان جامعه» چیست؟

1_ http://www.armandaily.ir/fa/news/main/189509
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فریبکاری
Iran, Islamic Republic of
چی دست آورد روحانی ؟!!!! زمان احمدی نژاد هم خانوما واسه والیبال میرفتن آزادی فقط اون موقع پشت دوربین میشستن الان واسه تبلیغات روبروی دوربین میشینن!!!!!
Iran, Islamic Republic of
سلسله افتخارات دولت هیچ سنخیتی با نیاز جامعه ندارد و دولت با استفاده ابزاری از زنان فقط سعی در حاشیه سازی در جهت پنهان کردن مطالبات اصلی مردم دارد
یزدی
Iran, Islamic Republic of
خداوند افرادی را که بر ضد اسلام کارمی کنید ریشکن نماید انشاالله
Iran, Islamic Republic of
الهی آمین
و رسوا و ذلیل دنیا و آخرت
اللهم العنهم لعنا وبیلا و عذبهم عذابا ألیما
Iran, Islamic Republic of
خداوندا مهلت را از مفسدان اعم از زن و مردشان بستان ، لعنت همیشگی شاملشان فرما ، از ذلت مایه عبرت عالمیانشان گردان ، دنیایشان سراسر گرفتاری و دربدری بنما ، زنان و دختران جامعه اسلامی را از شرشان حفظ کن
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و العن و أهلک أعدائهم
علی
Iran, Islamic Republic of
نون نداریم بخوریم پیاز می خوریم اشتها یمان باز شود با این وضعیت فقط رفتن خانم ها به ورزشگاه مانده بود دیگر همه چیز مان درست است
اصلا گیرم که این مشکلی بود که حل شد خیلی متشکر از این که مشکل ما را حل کردید. برجام و تحریم جدید و اشتغال و مسکن ووو متصدی ندارد؟
Iran, Islamic Republic of
اینجور مشکلات فرضی رو علم میکنن که شما دیگه از برجام و تحریم و سایه جنگ و ......................... خیلی چیزای دیگه سوال نپرسی
آره عزیز برادر
ورزشگاه رفتن یا نرفتن مشکل اینست!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خانم بروجردی! آیا فضای ورزشگاهها برای حضور زنان با عفت و حضور خانواده ها مناسب است؟! نگاه زنان نامحرم به بدن مردان نامحرمی که لباسهای ورزشی حداقلی را پوشیده از نظر دین(با توجه به آثار این کار)چه حکمی دارد؟ آیا تمام همت والای شماها رساندن زنان به این جایگاه و مرتبه است؟!
Iran, Islamic Republic of
به چیزهای الکی رسدگی میکنند به کارهای مهم خیر
روحانی نه در چهار سال گذشته و در چهار سال پیش رو هیچ کاری نخواهد کرد