يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

بیانیه حماس به مناسبت روز جهانی قدس

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 528332
جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در بیانیه ای بزرگداشت روز جهانی قدس را خواستار شده و از شهروندان فلسطینی درخواست کرد که روز جمعه آینده به مناسبت این روز در مرزهای باریکه غزه تظاهرات نمایند.
بیانیه حماس به مناسبت روز جهانی قدس
به گزارش جهان نيوز به نقل ازمهر،  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در بیانیه ای بزرگداشت روز جهانی قدس را خواستار شده و از شهروندان فلسطینی درخواست کرد که روز جمعه آینده به مناسبت این روز در مرزهای باریکه غزه جمع شده و خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان دهند.

جنبش حماس با صدور بیانیه ای مطبوعاتی تصریح کرد: «ما از ملت فلسطین می خواهیم که روز جمعه آینده راهپیمایی باشکوهی به سمت موانع مرزی که از بین خواهند رفت، برگزار کنند تا خشم خود از تجاوزات رژیم صهیونیستی به مقدسات و ملت فلسطین را نشان دهند.»

حماس همچنین از تمام ملت های عربی و اسلامی خواسته است تا در این روز به منظور همبستگی با قدس و مسجدالاقصی و مردم تحت محاصره فلسطین اشغالی خشم و انزجار خود از رژیم صهیونیستی را ابراز نمایند.
جنبش حماس در بیانیه خود می افزاید: ما و تمام شرافتمندان بر عهدمان با امت و ملت خود تا زمان تحقق تمام اهداف در مسیر آزادی، تعیین سرنوشت و بازگشت به میهن باقی خواهیم ماند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *