دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

بازگشت استقلال به وضعیت سفید

شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۷
کد مطلب: 527494
وضعیت قرمز رختکن استقلال با گذشت کمتر از یک هفته سفید شد تا آرامش به اردوی این تیم بازگردد.
بازگشت استقلال به وضعیت سفید

به گزارش جهان نيوز، در آستانه دو روز تا شروع تمرینات استقلال شرایط این باشگاه نسبت به هفته ی گذشته برای هواداران این تیم بهتر از گذشته شده است. آبی پوشان در هفته ی گذشته تیم منفعل نقل و انتقالات بودند و عملکرد آنها باعث نا رضایتی هواداران شده بود تا اعتراض هواداران این تیم به وزارت ورزش و جوانان نیز کشیده شود.

با این وجود اما استقلال بعد از اینکه کاوه رضایی را از دست داد، پرونده خود در هفته ی گذشته را با جذب بیت سعید و شهباززاده بست. استقلالی ها توانستند به دور از هیاهو قرارداد جدید روزبه چشمی را ثبت کنند و قرارداد امید نورافکن کاپیتان تیم ملی جوانان و جوان اول تیم خود را نیز برای دو فصل دیگر تمدید کردند.
مذاکرات استقلالی ها با امید ابراهیمی نیز برای این تیم به خوبی پیش رفت و رضا افتخاری خبر از تمدید قرارداد احتمالی با امید ابراهیمی طی روزهای آینده داد. قرارداد جابر انصاری دیگر بازیکن این تیم نیز با آبی ها تمدید شد تا خبرهای خوش پیرامون رختکن استقلال همچنان ادامه داشته باشد.
علیرضا منصوریان بعد از پایان جلسه با افتخاری ظهر روز شنبه اعلام کرد که مذاکرات توفیقی با گزینه های مورد نظر او به خوبی پیش رفته و شجاعیان تا روز دوشنبه و منتظری تا سه شنبه قرارداد خود را با آبی ها نهایی می کنند تا تیم استقلال در فاصله یک هفته بعد از روزهای تلخ نقل و انتقالاتی، حالا وضعیت سفید را تجربه کند.
تمرین روز دوشنبه استقلال با حضور دستیار پیشین کارلوس کی روش مانوری برای افتخاری، توفیقی و منصوریان خواهد بود تا یک هفته ی پر فشار خود را با شروع پرستاره ی تمرینات به بهترین شکل به فراموشی بسپارند.
 
منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *