پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

منصوریان؛ استقلالی‌ترین استقلالی ایران

شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 553511
آنالیزور تیم فوتبال استقلال گفت:شبی که منصوریان استعفا دادند بنده و سایر کادرفنی هم استعفا دادیم.
منصوریان؛ استقلالی‌ترین استقلالی ایران
به گزارش جهان نيوز، سیدصالح مصطفوی با اشاره به برتری استقلال برابر سپیدرود اظهار داشت: اصل ماجرایی که می‌خواهم درباره آن بگویم این است که ما یک گروه با سرپرستی علیرضا منصوریان بودیم که ۷، ۸ سالی است با هم کار می‌کنیم و همین جمع ابتدا نفت را آسیایی کرد و پس از آن به همراه منصوریان به استقلال آمدیم. این تیم در اوایل فصل گذشته شرایط مساعدی نداشتند، ولی درایت  منصوریان باعث شد لیگ را با رتبه دوم به پایان برسانیم. در سال دوم هم می‌توانستیم به موفقیت‌هایی که برنامه ریزی شده بود دست پیدا کنیم، اما شاید مدیریت ناهماهنگ باعث شد که فشار و استرس زیادی روی تیم باشد و استقلال دچار عدم تمرکز شود و نتواند نتیجه‌ای که باید را کسب کند.
 وی افزود: نتیجه‌ای که مقابل سپیدرود به دست آمده نتایج یک گروه و تلاش‌های منصوریان، خرمگاه، چینی، فریبا و بابازاده بوده، درست است که آنها نیستند، اما این همان تیمی است که توسط این کادر برای رقابت‌های لیگ‌برتر آماده شده بود و پا به مسابقات گذاشته است. من فقط به عنوان نماینده این گروه روی نیمکت استقلال بودم، اما باید بگویم که استقلالی‌ترین استقلالی ایران علی منصوریان است و آبی‌تر از او بعید می‌دانم در ایران پیدا کنید.
 
آنالیزور تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: شبی که منصوریان استعفا دادند بنده و سایر کادرفنی هم استعفا دادیم، اما ساعت ۲ شب با من تماس گرفتند و گفت که کنار تیم باشم تا استقال تنها نماند. او علاقمند به هواداران و استقلال بود و می‌خواست استقلال در این بازی نتیجه بگیرد و من هم از دستورات او اطاعت کردم. اگرچه مسئولیت این کار سخت است، اما منصوریان  همیشه سرپرست و بالادستی من بودند و از همین رو صحبت ایشان را با جان و دل پذیرفتم و روی نیمکت نشستم.
 
مصطفوی درباره حاشیه‌هایی که در برنامه نود ایجاد شد نیز تصریح کرد: خیلی کوچکتر از آن هستم که بخواهم درباره خانواده بزرگ استقلال نظر بدهم. اما اگر در هر خانواده‌ای اختلافات درونی را بخواهند به بیرون از خانه سرایت دهند، بنیان خانواده سست خواهد شد. به نظر من اسم استقلال بزرگتر از خیلی چیزهاست. وقتی مدیرعامل و سرمربی یک تیم درباره یک موضوع صحبت می‌کنند نباید حرف‌هایی مغایر با آن‌ها زده شود تا چهره خانواده خراب و طور دیگری جلوه داده شود. با هم بودن، یکی بودن، متحد بودن فقط بین بازیکنان و کادرفنی نیست بلکه باید بین تک تک عناصر باشگاه اینطور باشد.
 
مربی استقلال در پاسخ به سوالی که اگر منصوریان هدایت تیم دیگری را برعهده بگیرد در کنارش حضور خواهند داشت یا خیر، خاطرنشان کرد: اینکه علی آقا چه تصمیمی برای آینده خواهد گرفت مربوط به او است. اما مطمئنا تمام افراد این گروه؛ حالا من از خودم می‌گویم که مطمئنا هرکجا که حضور داشته باشند باعث افتخار بنده خواهد بود که در کنار ایشان حضور داشته باشم. من با منصوریان به این تیم آمدم و قصد داشتم با خود ایشان هم از این تیم بروم، ولی با امر خود آقای منصوریان تا تعیین تکلیف استقلال در کنار مک درمورت خواهم ماند. پذیرفتن چنین مسئولیتی واقعا برایم خیلی سخت است، اما بنده اطاعت امر می‌کنم.
 
مصطفوی در خصوص اینکه اگر کادرفنی جدید به این تیم اضافه شود در استقلال خواهد ماند یا خیر اضافه کرد: طبق صحبتی که با منصوریان داشتم تا تعیین تکلیف گروه فنی جدید در خدمت استقلال خواهم بود و بلافاصله پس از آن مانند سایر همکارانم به عنوان یک هوادار در کنار باشگاه محبوبم استقلال ایران خواهم بود.
 
مربی استقلال تصریح کرد: استقلال از اول فصل فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت منتها با ناملایماتی‌ها مواجه شد که باعث شد شرایط اینگونه پیش رود. ۳ بازیکن قبل از بازی اول بی دلیل محروم شدند، در بازی دوم یکسری تصمیمات داوری و اتفاقات متفاوت دیگر و ادامه دار باعث شد که استقلال نتیجه نگیرد. ما شانس‌های گلزنی به مراتب بهتری از شانس‌هایی که گل کردیم در بازی‌های قبلی داشتیم، اما فشاری که به این تیم وارد شد این تیم را به اینجا رساند.

منبع:میزان
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *