جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
مهدی محمدی:

حیات سیاسی برخی در دوقطبی کردن کشور است

چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 526790
عضو جبهه مردمی، گفت: برخی جریانات تنها با تغذیه از دو قطبی کردن کشور می‌توانند به حیات خود ادامه دهند و این می‌تواند تجربه بنی‌صدر را تکرار کند از این رو این موضوع با هشدار رهبر انقلاب مواجه شد.
حیات سیاسی برخی در دوقطبی کردن کشور است
به گزارش جهان نيوز؛ مهدی محمدی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و هشدار معظم‌له نسبت به دوقطبی‌سازی جامعه، اظهار داشت: یکی از مهمترین خطراتی که در حوزه امنیت ملی چند سالی است کشورمان را تهدید می‌کند و به ویژه از سال 88 تشدید شده است، خطر تولید دوقطبی‌های بزرگ در کشور است و منظور از دوقطبی در اینجا ایجاد شکاف‌های عمیق در جامعه است.
محمدی افزود: ایجاد این شکاف‌های عمیق با شرایط خصمانه و آشتی‌پذیر منجر به بی‌ثباتی و ناآرامی کشور خواهد بود؛ اسنادی از دولت آمریکا در دست است که نشان می‌دهد که مسئولان امنیتی آمریکا گفته‌اند دوقطبی‌سازی در ایران به این شکل جزء اهداف آنها است و درصددند مردم را در مقابل مردم و در مقابل حاکمیت قرار دهند.
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: تجربه بنی‌صدر، تجربه‌ای است که به خوبی خطر دوقطبی شدن کشور را نشان می‌دهد و در این صورت امنیت و ثبات از بین خواهد رفت آن هم در شرایط فعلی که ایران در منطقه‌ای ناامن به سر می‌برد و این موضوع بسیار خطرناک است.
وی با اشاره به هشدار رهبر انقلاب در این زمینه یادآور شد: نشانه‌هایی وجود دارد که برخی جریانات سیاسی ادامه حیات خود را در شکل‌دهی به این دوقطبی می‌بینند چرا که طور دیگری نمی‌توانند مشکلات مردم از جمله مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها را حل کنند.
محمدی در پایان تاکید کرد: برخی جریانات تنها با تغذیه از دو قطبی کردن کشور می‌توانند به حیات خود ادامه دهند و این می‌تواند تجربه بنی‌صدر را تکرار کند، از این رو این موضوع با هشدار رهبر انقلاب مواجه شد.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *