جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری:

حملات تروریستی تهران در ادامه اقدامات تروریستی منطقه است

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 526267
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داد.
حملات تروریستی تهران در ادامه اقدامات تروریستی منطقه است
 
به گزارش جهان نيوز به نقل از  تسنیم، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امورخارجه در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران که امروز دوشنبه برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری شهادت امیر مومنان و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در تهران گفت: این اقدام در ادامه اقدامات تروریستی بود که در منطقه آغاز شده و با یک اقدام بی ارزش به لحاظ نظامی و برای ایجاد رعب و بهره برداری سیاسی، جا دارد همه برای مبارزه با پدیده تروریسم همکاری کنند. از شخصیتهای مختلف جهانی بخصوص پاپ، دبیر کل سازمان ملل و سایر روسای جمهور و مقامات که با ملت ایران تسلیت گفتند که بیشا از 80کشور دنیا را شامل می‌شد و نشان می‌دهد جامعه جهانی هنوز نسبت به این نوع وقایع حساس است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص مطرح شدن برجام منطقه ای اظهار اشت: من مفهوم برجام منطقه ای را نمی‌فهمم، آنچه بین ما و 1+5 انجام شد موضوعی بود و آنچه بین ما و کشورهای همسایه خلیج فارس موضوع دیگری است که راهکارهای خاص خود را طلب می‌کند.
در حال تکمیل...
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *