جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

نگاه سعید نعمت اله به ماجراهای ماه عسل

روایتی جذاب با یک درام تمام عیار
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب: 525765
سعید نعمت اله فیلمنامه نویس معتقد است داستانها و ماجراهایی که در برنامه ماه عسل روایت می شود،جذاب و یک درام تمام عیار محسوب میشود.
نگاه سعید نعمت اله به ماجراهای ماه عسل

به گزارش جهان نيوز، سعید نعمت‌الله نویسنده و فیلنامه‌نویس سریال هایی نظیر «مدینه» ، «زیرهشت» ، «پشت بام تهران» و... شب گذشته بیننده ماه عسل بود و درباره روایتی که در قسمت 14 اتفاق افتاد اظهاراتی داشت که در آن آمده است:
من امشب ماه عسل را دیدم ، باید بگویم این داستان یک قصه واقعی بود کهمن خیلی علاقه نداشتم به واقعیتش فکر کنم چون من یک فیمنامه نویس و قصه نویس هستم و دوست دارم به همه چیز در غالب قصه‌اش فکر کنم. اما تمام عناصری که یک درام نیاز دارد در این قصه بود ، شروع ، نقطه عطف اول ، نقطه عطف دوم ، سوم و فینال و پایان. 
او در ادامه بیان کرد: احسان علیخانی مجری برنامه هم مانند یک بازنویس در کنار سوژه بود و هرجا که دید قصه دارد منحرف می‌شود و به سمت این می‌رفت که از پی‌رنگ‌ها فاصله بگیرد  آن را برمی‌گرداند به نقطه‌ای که بایدباشد. در کل خیلی برایم جذاب بود و این روایت آشتی قبیله‌ای را دوست داشتم.
نعمت‌الله در پایان از ماه عسل به عنوان یک برنامه موفق یاد کرد و گفت: حالا که به دوازدهمین سال رسیده انگار سریالی است که در دوازده سیزن و فصل ترتیب داده شده و دارد پخش می‌شود. این برنامه همیشه مشتری‌های خودش را داشته و رکن اصلی آن سوژه جذابی‌ست که از دل مردم است. علیخانی می‌توانست ورزشکار و هنرمند دعوت کند اما به جامعه پرداخته و قصه‌ها پرداخت درستی هم دارد. حالا لازم است بگویم که آمدن سخت است اما ماندن سخت تر حالا که ماندید مردم جایزه تان را به شما می‌دهند و برای مشتری برنامه تان هستند.
در پایان گفتنی است این برنامه با اجرا و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی هرشب حوالی ساعت 19 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *