جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

آمادگی ایران برای تامین مرغ و تخم مرغ قطر

سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۴
کد مطلب: 524842
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی از آمادگی کشورمان برای تامین مرغ و تخم مرغ مورد نیاز قطر خبر داد.
به گزارش جهان نيوز، محمد یوسفی در گفتگو با مهر با بیان اینکه بازار قطر بازار خوبی برای صادرات مرغ ایران است، اظهارداشت: به اعتقاد بنده باید سفارت ایران در قطر با مسئولان این کشور رایزنی و مذاکره کند تا فضای مناسب برای صادرات ایجاد شود.
 
وی با تاکید بر اینکه ما آمادگی داریم تمام مرغ و تخم مرغ کشور قطر را تامین کنیم، گفت: در صورت اعلام نیاز قطری‌ها، ما آمادگی داریم که صادرات خود را آغاز کنیم.   
 
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی ادامه داد: درصورت ارائه درخواست قطر، فرصت خوبی برای استان‌های جنوبی ما فراهم می‌شود و این استان‌ها حتی می‌توانند مرغ گرم به کشور قطر صادر کنند.   
 
در این راستا همچنین، رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: ما برای تامین تخم مرغ مورد نیاز کشور قطر آمادگی داریم.
 
ناصر نبی پور با بیان اینکه این کشور تاکنون هیچ درخواستی در این زمینه از ما نداشته است، افزود: با این وجود هر موقع که آنها بخواهند ما آمادگی داریم که صادرات تخم مرغ به این کشور را آغاز کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
آقا بدبخت شدیم رفت ... دیگه مرغ و تخم مرغ هم پیدا نمی کنیم بخوریم...شد مثل قضیه گوجه فرنگی تو خوزستان..قیمت گوجه فرنگی به ده تزار تومان هم رسید می پرسیدیم چرا می گفتند صادر می کنن حاشیه خلیج....