يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

اعطای وام قرض‌الحسنه ۱۵ میلیونی به کشاورزان

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 524406
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: برای کمک به اشتغال روستائیان و مناطق محروم استان، این آمادگی وجود دارد که تا سقف ۱۵ میلیون تومان به طرح های اشتغالزایی کشاورزان وام قرض الحسنه اعطا شود.
اعطای وام قرض‌الحسنه ۱۵ میلیونی به کشاورزان

به گزارش جهان نيوز، محسن ولیئی  گفت: بر اساس تفاهم نامه بین کمیته امداد و سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، کمیته امداد با هدف جهت دهی به اشتغال روستائیان و مناطق محروم استان آمادگی دارد تا سقف 15 میلیون تومان به طرح های اشتغال زایی کشاورزان وام قرض الحسنه اعطا کند.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: از دستگاه های موثر در امر زکات در استان تهران، سازمان جهاد کشاوررزی است که با ارسال 40هزارپیامک به زارعین استان با موضوع زکات و اعزام مبلغان به مراکز جمع آوری گندم و جوی استان جهت جمع آوری زکات و اقامه نمازهای شکرگزاری در این حوزه، همکاری خوبی داشته است.
وی با اشاره به سامانه تلفن گویای 7355 گفت: نیکوکاران از طریق این سامانه علاوه بر پرداخت انواع وجوهات شرعی، زکات فطریه، صدقه و ثبت نام در طرح اکرام می توانند نسبت به رسیدگی به درخواست ها، انتقادات، پیشنهادات خود به این نهاد اقدام کنند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *