جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

آماده‌باش هلال احمر برای روزهای 14 و 15 خرداد

پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب: 523735
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: 750 نفر از نجاتگران، پرستاران و پزشکان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در روز مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.
آماده‌باش هلال احمر برای روزهای 14 و 15 خرداد

به گزارش جهان نيوز، «شاهین فتحی» معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: 750 نفر از نجاتگران، پرستاران و پزشکان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در روزهای 14 و 15 خردادماه به زائران خدمات رسانی می کنند.
 
وی ادامه داد: 22 دستگاه آمبولانس، سه دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه دستگاه خودروی نجات، پنج دستگاه خودروی امدادی، یک خودرو icu سیار و یک دستگاه اتاق عمل سیار جهت خدمات‌رسانی به زائران در حرم و اطراف حرم مستقر می‌شوند.
 
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: 2 فروند بالگرد هلال احمر نیز برای اعزام بیماران در اطراف حرم مطهر امام خمینی (ره) حضور خواهند داشت.

منبع:خبرگزاری دفاع مقدس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *