يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
دینامو برنده اولین فینال ناسیونال لیگ؛

ستاره‌های ایرانی یک قدم تا سه گانه اروپایی

پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب: 523650
تیم هندبال دینامو بخارست رومانی موفق شد در اولین بازی فینال ناسیونال لیگ با اختلاف یک گل پیروز شود تا با کسب سومین جام این فصل خود تنها یک برد دیگر فاصله داشته باشد.
ستاره‌های ایرانی یک قدم تا سه گانه اروپایی

به گزارش جهان نيوز، اولین دیدار از فینال ناسیونال لیگ هندبال رومانی برگزار شد و تیم دیناموبخارست موفق شد در دربی این شهر CSM بخارست را با نتیجه 24 بر 23 شکست بدهد تا با قهرمانی در لیگ امسال تنها یک برد دیگر فاصله داشته باشد. در این دیدار سه تفنگدار ایرانی مثل همیشه فوق العاده ظاهر شدند و نزدیک به نیمی از گل های تیم خود را وارد دروازه حریف کردند.
 

سجاد استکی 6 گل، الله کرم استکی 4 گل و علیرضا موسوی یک گل از 24 گل تیم را وارد دروازه حریف کردند تا آنها بیشتر از همیشه به قهرمانی نزدیک باشند. این تیم همراه با 3 ستاره ایرانی خود در آغاز فصل موفق به کسب سوپرکاپ رومانی شد. هفته گذشته دیناموبخارست جام حذفی را بالای سر برد و حالا در اولین بازی فینال هم پیروز شد تا برای تکمیل سه گانه فاصله چندانی نداشته باشند.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *