شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

مربی تیم ملی در فرودگاه عزادار شد

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 342519
مربی تیم ملی هندبال پس از بازگشت به کشور خبر درگذشت پدرش را شنید و عزادار شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم ملی هندبال ایران پس از کسب عنوان سومی رقابت‌های قهرمانی آسیا و جواز حضور در مسابقات جهانی بامداد امروز به ایران بازگشت.

* بازگشت ملی‌پوشان به کشور با حاشیه‌هایی همراه بود؛ عزت‌الله رزمگر، مربی تیم ملی پس از رسیدن به فرودگاه با خبر شد که پدرش که در بیمارستان بستری بود درگذشته است. این امر موجب شد تا اشک‌های وی جاری شود و ملی‌پوشان و سایر اعضای کادر فنی وی را در آغوش بگیرند.

* این در حالی بود که پیش از برگزاری بازی رده‌بندی هم سعید برخورداری، سنگربان تیم ملی در غم از دست دادن برادرش عزادار شده و به ایران بازگشته بود.

* موضوعی که بازهم ملی‌پوشان ایران را ناراحت می‌کرد، عدم حضور مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در فرودگاه بود. ملی‌پوشان ایران وقتی با این صحنه روبرو شدند بسیار ناراحت شدند و تاکید کردند که هندبال همچنان محروم است.

* بازیکنان و کارد فنی تیم ملی از فرودگاه امام خمینی (ره) راهی فرودگاه مهرآباد شدند تا با پروازی دیگر به مشهد مقدس بروند که این سفر به همت باشگاه ثامن برای بازیکنان تدارک دیده شده بود.

* در مراسم استقبال از ملی‌پوشان، برخی از کارکنان باشگاه ثامن با در دست داشتن بنر‌هایی که نام این موسسه روی آن نوشته شده بود به بازیکنان خیر مقدم می‌گفتند که این امر در نوع خود جالب بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *