دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۹
۹
روحانی: امیدواریم مرگ از شعارها جمع شود

شواهد قرآنیِ «مرگ بر اسرائیل» از موشک تا پوشک

شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 522006
اینکه ما می‌گوییم مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر کفّار ضمن آنکه رُحَماءُ بَینَهُم پیش روی ما است ریشه‌ای قرآنی برگرفته از اَشِدّاءُ عَلی الکُفّار دارد. این شعار مرگ بر منافقان و کفار، عزّت اسلام و ایران را تأمین می‌کند و اعلام برائت از آنان است. امام زمان ارواحنا فداه هم در عصر ظهور همین شعار را عملی می‌فرمایند و اینطور نیست که بفرمایند هر ظلمی به اسلام شد "بر گذشته‌ها صلوات"!
شواهد قرآنیِ «مرگ بر اسرائیل» از موشک تا پوشک
سرویس سیاسی جهان نيوز - دکتر محمد لطفی زاده: جناب آقای روحانی رئیس جمهور محترم به تازگی در همایش فعالان ستادهای انتخاباتی خود فرموده‌اند : «امیدواریم روزی مرگ از همه شعارها جمع شود».
 
هرچند صلح‌طلبی از کمالات است و با تدبیر رفتار نمودن از اصول اولیه مدیریت سیاسی - نظامی در اسلام به شمار می‌رود اما در کنار آن شواهد متعددی در قرآن کریم (که تا روز قیامت باقی است) وجود دارد که مانع از تحقّق آرزوی رئیس جمهور محترم است و برای نمونه چند مورد از آن تقدیم می‌گردد :
 
1 - آیه 119 سوره مبارکه آل عمران: قُل موتوُا بِغَیظِکُم یعنی مرگ بر منافقان که از ما ناراحت هستند!
 
2 - آیه 8 سوره مبارکه محمد (صلی الله علیه و آله) : والذین کَفروا فَتَعساً لَهُم یعنی مرگ بر کافران
 
3 - آیه اول سوره مبارکه مسد : تَبَّت یَدا ابی لَهبٍ وَ تَبّ یعنی نفرین بر ابولهب و مرگ بر او
 
4 - آیه 10 سوره مبارکه ذاریات : قُتِلَ الخَرّاصوُن یعنی مرگ بر دروغ‌پردازان
 
5 - آیات 19 و 20 سوره مبارکه مدّثر : فَقُتِلَ کَیفَ قَدَّر ثُمَّ قُتِلَ کَیفَ قَدَّر یعنی دو بار مرگ بر کسی که علیه اسلام نقشه می‌کشید
 
6 - آیه 17 سوره مبارکه عبس : قُتِلَ الاِنسانُ ما اَکفَرَهُ یعنی مرگ بر انسان ناسپاس
 
7 - آیه 4 سوره مبارکه بروج : قُتِلَ اَصحابُ الاُخدُود یعنی مرگ بر آنها که مؤمنان را زنده زنده در گودال سوزاندند
 
اینکه ما می‌گوییم مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر کفّار ضمن آنکه رُحَماءُ بَینَهُم پیش روی ما است ریشه‌ای قرآنی برگرفته از اَشِدّاءُ عَلی الکُفّار دارد. این شعار مرگ بر منافقان و کفار، عزّت اسلام و ایران را تأمین می‌کند و اعلام برائت از آنان است. امام زمان ارواحنا فداه هم در عصر ظهور همین شعار را عملی می‌فرمایند و اینطور نیست که بفرمایند هر ظلمی به اسلام شد، "بر گذشته‌ها صلوات"!
 
ما ملّتی صلح‌طلب و عزّت‌مند هستیم اما زیر بار ظلم هم نمی‌رویم و با اعلام برائت از کفّار و ظالمان جهان، شعار مرگ بر اسرائیل را روی موشک که هیچ روی پوشک نوزادان خود هم خواهیم نوشت.
 
و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جناب اقای روحانی درست است که سالیان طولانی است که با کتاب و درس و بحث حوزوی و فقه و تفسیر قران به خاطر کثرت کار های اجرایی و گرفتن دکترای حقوق از انگلیس جدا شده اید و فاصله گرفته اید و به قول خودتان " بعید العهد" شده اید اما ظاهرا نباید فریاد " قاتلهم الله " قرانی را که لابد در ماه رمضان قرائت میفرمایید را فراموش کرده باشید . لابد لعن ونفرین و برائت از دشمنان دین و مستکبرین که در ایات فراوان قران و ادعیه و زیارات وارد شده را هم فراموش نکرده اید .وهمچنین حتما ذم قران از قارونها و فرعونها و بلعم باعورها و ظالمین و متجاوزین به حقوق محرومین و مستضعفین در منطق قران و سیره اهلبیت ع را هم فراموش نفرموده اید . اینها مطالبی است که قبل از انقلاب و اوایل پیروزی در منبر از جناب شما و دوستانتان میشنیدیم و دل را به تحقق حکومتی بر مبنای دینداری و عدالت و عزت و صلابت خوش میکردیم .انشاء الله امید واریم و از صمیم قلب دعا میکنیم که از فرصت و توفیقی که خداوند به شما در سایه مردم سالاری دینی عنایت فرموده در راه ارتقاء دین و عدالت و عزت مردم و استحکام نظام مقدس اسلامی تحت رهبری رهبر فرزانه انقلاب بیش از پیش بکوشید و نامتان را نزد مومنین در زمین و ملائکه در اسمان جاودان سازید . از شما یاد گرفته ایم که ما و شما به زودی از دنیا خواهیم رفت و باید در برابر خداوند جوابگوی اعمال و گفتار و رفتارمان باشیم .موفقیت شما را در راه کسب رضایت خداوند و وجود مقدس امام عصر ع خواستارم . و بدانید که : " انالحسنات یذهبن السیئات "
Iran, Islamic Republic of
سوره برائت را چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قبول داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
زین پس بجای مرگ بر داعش و امثالهم می گوییم زنده باد داعش و عمرت مستدام تا جائیکه بیایی و ناموس آنان که بر تو مرگ بر نمی گویند را حق جهاد نکاح بگیری و ....
یه بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
باسلام قبلا خداوند به واسطه ی پیامبرمعصوم وعظیم الشانش کاملترین دین رابرای ما فرستاده است همان دینی که درنهایت کل ساکنان کره زمین به ان مومن خواهندشد ووزندگی بهشتی انان درسایه دین مبین اسلام اغازخواهدشد .....
افشین
Iran, Islamic Republic of
.....
با عمل به فرمایشات رهبری و انجام اقتصاد مقاومتی تمام دشمنان را میتوان زمین گیر کرد و افکار انقلاب رو نشر و گسترش داد
Iran, Islamic Republic of
«قتل الخراصون» را آیا جناب روحانی در قرآن نخوانده اند؟ و موارد مشابه...
Iran, Islamic Republic of
یکی این صحبتارو به عالیجناب دکتر روحانی برسونه
البته ....
Iran, Islamic Republic of
شاید لازم باشه از اين پس مرگ بر ...... هم بگیم
Iran, Islamic Republic of
تا امروز كه هيچ كدوم از اميدهاي اين دولت نتيجه نداده است.