سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

تجدید میثاق رییس‌جمهور با امام راحل

سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 520931
رییس جمهوری به مناسبت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره)، با آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کرد.
تجدید میثاق رییس‌جمهور با امام راحل
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، صبح امروز( سه شنبه) به مناسبت پیروزی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور کشورمان   با حضور در حرم امام خمینی (ره) با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، با آرمان‌های ایشان تجدید بیعت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی تولیت آستان حرم مطهر امام خمینی (ره) و حمید انصاری قائم مقام موسسه حفظ و نشر آثار امام راحل، رییس جمهوری  را همراهی کردند.

محمد رضا نهاوندیان ،حسام الدین آشنا و مجید انصاری از دولت رییس جمهور را همراهی می‌کردند.روحانی همچنین با حضور بر مزار آیت الله هاشمی رفسنجانی و قرائت فاتحه یاد و خاطره رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را گرامی داشت.

همچنین قرار است رییس قوه مجریه  پس از تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بر سر مزار شهدای 72 تن و شهیدان رجائی، بهشتی و باهنر حضور یافته و با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ این شهدای والا مقام ادای احترام کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *