جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۳
۷
محسن رضایی:

مسئولان ائتلاف کشورهای اسلامی با آمریکا را جدی بگیرند

دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۵
کد مطلب: 520863
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: عربستان پس از بیداری اسلامی در مصر و منطقه، پا را جلوتر گذاشته و به تشکیل ائتلاف کشورهای اسلامی و آمریکا روی آورده و با متهم کردن ایران، لشگر کشی جدیدی راه انداخته است، با این تفاوت که دیگر صدامی در منطقه نیست.
مسئولان ائتلاف کشورهای اسلامی با آمریکا را جدی بگیرند
به گزارش جهان نيوز، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اینستاگرامش نوشت: عربستان در ابتدای انقلاب اسلامی به جای دوستی، کشورهای حوزه خلیج فارس را تحت عنوان شورای همکاری درمقابل ایران سازماندهی کرد وموضوع سه جزیره را دستاویز مخالفت خوانی خود و آنها با ایران قرار دارد.

نتیجه این رفتار، تحریک صدام و جنگ هشت ساله بود. عربستان امروز هم پس از بیداری اسلامی درمصر و منطقه، پارا جلوتر گذاشته و به تشکیل ائتلاف کشورهای اسلامی و امریکا روی آورده و با متهم کردن ایران، لشگر کشی جدیدی راه انداخته است؛ با این تفاوت که دیگر صدامی در منطقه نیست و عربستان شاید بخواهد خود، نقش صدام را هم ایفا کند. مسئولان کشور این ائتلاف را جدی بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این حرف رو مستقیم به روحانی بگو
بگو اقای روحانی این موضوع رو جدی بگیر و نگو ائتلاف شون نمایشی است
آقای رضایی اگر حمایت امثال شما از روحانی نبود امروز ما در این نقطه تحقیر نبودیم
آقا فرمود به مذاکره خوشبین نیستم و شما در هم صدایی با روحانی گفتی با اینده مذاکره خوشبینم! حالا نتیجه چی شد؟ تهدید و تحقیر بیشتر درحالیکه ما فناوری هسته ای رو از دست دادیم
تشکر برادر محسن واقعا تشکر
Iran, Islamic Republic of
اقاي رضائي تا حالا كه ميگفت آمريكا هم غلطي نميتواند بكند چطور شده كه از صدام شدن سلطان عربستان بفكر اخطار افتاده است ؟ آيا اولي قبل از انتخابات و بعدي پس از انتخاباتي است ؟
Iran, Islamic Republic of
به روحانی ابلاغ بفرمایید
United States
برادر باز شما شروع کردید به لرزیدن؟ مگر جناب شیخ اعظم روحانی نفرمودند به ما چه که شما را ترسو افریده اند؟ از او شجاعت را یاد بگیرید که شجاعانه جلوی ۵+۱ چتر دفاعی و حمایتی مردم را (۱۰۰۰۰) کیلو اورانیوم غنی شده را از مملکت خارج کرد و وزیرش جلوی وزیر کویتی زاو زد
محمد
Iran, Islamic Republic of
پیش بینی بجایی کرده اند جناب دکتر رضایی.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته!!! جدی نه بلکه خیلی خیلی جدی گرفته شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نه محسن جان، این مسئولین در خوابند