دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

پیش بازی مالاگا - رئال مادرید

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب: 520429
دو تیم مالاگا و رئال مادرید، امشب در ورزشگاه لا روسالدا شهر مالاگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی مالاگا - رئال مادرید

به گزارش جهان نيوز، دیدار پایانی لالیگا در حالی برگزار می‌شود که رئال با کسب یک مساوی، جام قهرمانی لالیگا را پس از 5 سال بالای سر خواهد برد. شاگردان زیدان که تا به اینجا فراز و فرودهای بسیاری را تحمل کرده اند، تمام تلاش خود را برای رسیدن به این نقطه و این بازی کرده اند و حالا تنها به یک امتیاز نیاز دارند تا قهرمانی شان مسجل شود.
 

 
 
در دیگر سو، مالاگا حضور دارد که آنها در 5 بازی اخیرشان عملکردی فوق العاده داشته و 4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند و با 46 امتیاز از 37 بازی در رده یازدهم قرار گرفته اند. پیروزی یا عدم پیروزی آنها در این بازی عملا تاثیری در نتایج و عملکرد آنها در این فصل نمی‌گذارد ولی سرمربی آنها تاکید کرده که با تمام وجود بازی خواهند کرد و ساندرو، مهاجم بارسا که به صورت قرضی در این تیم توپ می‌زند نیز اعلام کرده تمام تلاشش را برای قهرمان نشدن رئال خواهد کرد.
 
در 5 تقابل اخیر دو تیم، مالاگا موفق به کسب پیروزی نشده که همین موضوع یک نکته مثبت برای رئال محسوب می‌شود. با این حال، 2 بازی از این 5 بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده و 3 بازی با پیروزی رئال همراه بوده است.گرت بیل و کارواخال تنها غایبین رئال هستند ولی در آن سو، کونه، خوانپی، پناراندا، روسالس و کوژمانوویچ به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند.
 
ترکیب احتمالی:
 


منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *