چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

رئال مادرید 2-1 مالاگا؛ برنابئو کاپیتانش را دوست دارد

يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 499049
رئال مادرید در یک دیدار حساس موفق شد مهمان خود، مالاگا را با دو گل از سرخیو راموس شکست دهد تا جایگاه خود در صدر جدول لالیگا را تثبیت کند.
رئال مادرید 2-1 مالاگا؛ برنابئو کاپیتانش را دوست دارد
از چارچوب رقابت های لالیگا اسپانیا دو تیم رئال مادرید و مالاگا از ساعت 18:45 به مصاف هم رفتند.
                                                                         لحظات مهم نیمه اول
بازی در نیمه اول آغاز شد و این در شرایطی بود که مالاگای مهمان با بازی شجاعانه چیزی از میزبانش کم نداشت اما کم کم رئال مادرید بازی را به دست گرفت. در دقیقه 10 سانتر لوکاس وازکز روی سر بنزما فرود آمد اما ضربه سر مهاجم فرانسوی از بالای دروازه به صورت خطرناکی به بیرون رفت. یک دقیقه بعد رونالدو با کامنی دروازه بان مالاگا تک به تک شد اما ضربه رونالدو را کامنی مهار کرد. 
در دقیقه 16 کاسترو پشت محوطه جریمه رئال مادرید صاحب موقعیت شد. ضربه خطرناک او به تیر عمودی دروازه رئال مادرید برخورد کرد. در دقیقه 18 نیز کاسترو شانسش را با یک ضربه در محوطه جریمه رئال مادرید امتحان کرد اما این بار کیلور ناواس توپ او را دفع کرد. 
در دقیقه 24 لوکاس وازکز که در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت، از پشت محوطه جریمه شوت خطرناکی راهی دروازه مالاگا کرد و کامنی با یک عکس العمل زیبا توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه 25 مارسلو مصدوم شد و جای خودش را به ایسکو داد. ناچو در سمت چپ خط دفاعی رئال مادرید قرار گرفت. 
در دقیقه 35 لوکاس وازکز یک کرنر برای رئال مادرید گرفت و کروس توپ را روی دروازه ارسال کرد. کاپیتان راموس با یک ضربه سر محکم و زیبا دروازه مالاگا را باز کرد.
در دقیقه 42 رئال مادرید به گل دوم رسید. تونی کروس توسط بازیکنان مالاگا با خطا متوقف شد. هافبک آلمانی خودش پشت توپ ایستاد و توپ را روی دروازه ارسال کرد و باز هم سرخیو راموس در مقابل دروازه این بار با پای راست دروازه کامنی را باز کرد تا رئال مادرید 2-0 جلو بیفتد. 
در دقیقه 46 بنزما با یک حرکت زیبا به سمت کناره زمین، توپ را روی دروازه مالاگا فرستاد و مدافعان سراسیمه این تیم، توپ را به تیر دروازه خودی زدند. بازی می توانست در همین دقیقه 3-0 شود اما در نهایت نیمه اول با نتیجه 2-0 به سود میزبان به پایان رسید.
سرخیو راموس و کارلوس کامنی
                                                                        لحظات مهم نیمه دوم 
نیمه دوم در حالی آغاز شد که رئال مادرید نتیجه لازم را کسب کرده بود و سعی در کنترل بازی داشت. مالاگا نیز که با دو گل عقب افتاده بود نمی توانست خطر چندانی روی دروازه رئال مادرید خلق کند. واران و راموس به خوبی سانترهای ارسال مهمان را دفع می کردند. با این حال در دقیقه 62 بالاخره مالاگا به گل رسید. 
رونالدو در موقعیت آفساید قرار گرفت و در ضدحمله بازیکنان مالاگا با حمله ای برق آسا خود را به دروازه رئال مادرید رساندند. کارلوس برتس با حرکت عرضی به داخل محوطه جریمه رئال مادرید ضربه اش را زد و در ریباند توپ مقابل دروازه به خوانپی رسید و او با یک ضربه پای راست دروازه را باز کرد. 
در دقیقه 64 بلافاصله پس از گل مالاگا، بازی می توانست مساوی شود. کاسترو با حرکتی سریع به درون محوطه جریمه رئال مادرید ضربه محکمی به سمت دروازه زد و کیلور ناواس با یک واکنش عالی توپ را دفع کرد. 
در دقیقه 73 پاس رو به عقب بازیکنان مالاگا برای دروازه بان این تیم کامنی را این دروازه بان با اشتباهی عجیب نتوانست بگیرد توپ از زیر پاهای این دروازه بان کامرونی عبور کرد و در آستانه ورود به دروازه خودش با یک تکل آن را بیرون کشید. توپ در برگشت مقابل دروازه به رونالدو رسید و او در موقعیت تک به تک کامل، نتوانست دروازه را باز کرد. یک دقیقه بعد سانتر ارسال از سمت چپ روی سینه رونالدو فرود آمد. مهاجم پرتغالی در موقعیتی بسیار عالی با یک ضربه پای راست توپ را به تیر عمودی دروازه مالاگا رد. 
در دقیقه 81 تونی کروس با پاس عمقی زیبا رونالدو را در موقعیتی تقریبا تک به تک قرار داد. ضربه مهاجم پرتغالی از مقابل دروازه توسط کامنی مهار شد و سپس مدافعان مالاگا توپ را به بیرون زدند. 
در دقایق پایانی بازی رئال مادرید باز هم کنترل بازی را در اختیار گرفته بود و به بازیکنان مالاگا اجازه ایجاد خطر نمی داد. بازی با همان نتیجه 2-1 به سود مادریدی ها به پایان رسید. 
رئال مادرید-مالاگا-سرخیو راموس
آمار اختصاصی طرفداری، کارت ها و تعویض ها را اینجا مشاهده کنید. 
                                                                                            آمار بازی 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *