شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۷
۸

تغییر چشمگیر روزانه نظرسنجی‌ها درباره افزایش آرای رئیسی

سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب: 519187
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هر روز نظرسنجی‌ها در مورد افزایش آرای ایشان تغییر چشم‌گیری دارد، گفت: طرفداران قالیباف به سمت رئیسی خیز برمی‌دارند.
تغییر چشمگیر روزانه نظرسنجی‌ها درباره افزایش آرای رئیسی
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله اسدالله ایمانی، با بیان اینکه اجتماع عظیم مردم و جوانان در مراسم‌های سخنرانی آقای رئیسی نشان‌دهنده شگل‌گیری موج تغییر در مردم است، اظهار داشت: مردم خواهان تغییر هستند و نشانه‌های این تغییر در رفتار و گفتار آنها دیده می‌شود.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه خیزش در رشد آرا آقای رئیسی دیده می‌شود و هر روز نظرسنجی‌ها در مورد افزایش آرای ایشان تغییر چشم‌گیری دارد، عنوان کرد: افزایش آرا آقای رئیسی نشان‌دهنده عشق و علاقه مردم به تغییر، پاک‌دستی، عمل به وعده‌ها و غیره است.

آیت‌الله ایمانی با اشاره به کناره‌گیری آقای قالیباف به‌نفع آقای رئیسی، گفت: طرفداران آقای قالیباف نیز کسانی بودند که میل به تغییر در نظام اجرایی کشور داشتند، نظامی که وضع اقتصاد و معیشت مردم را تغییر دهد و طبیعتا طرفداران و یاران آقای قالیباف با این اقدام به سمت آقای رئیسی خیز برمی‌دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هر که با آل علی در افتاد، ور افتاد
روحانی خواست رییسی رو خراب کند
ولی خدا خواست رییسی عزیز شود.
Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ما مردمیم؛ به آقای روحانی توصیه میکنیم یک شکست خورده آبرومند شود و نه یک شکست خورده ذلیل. درس آقای میر حسین موسوی درس عبرت بود. واقعا دلم برای آقای موسوی سوخت و اکنون هم برای آقای روحانی
Iran, Islamic Republic of
چراغی را که ایزد برافروزد
هر آنکه پف کند ریشش بسوزد

سید مظلوم ما، رییس جمهور ما
Iran, Islamic Republic of
عزت و ذلت دست خداست
و چه ابله هستند کسانی که خود رو از خدا قویتر میدانند.
رئیسی
Iran, Islamic Republic of
الإشارات_والتنبیهات
⛔⛔مهم⛔⛔
امت حزب الله هیچ چیز تمام نشده است...
نکند که سرمست تجمعات پر شور شده و غفلت شمارا فرا گیرد...و احساس پیروزی نمایید...
برادران عزیز و خواهران گرامی، غزوه اُحُدْ را به یاد آورده و بدانید پیروزی میسر نیست مگر در هوشیاری و مجاهدت تا لحظه آخر...و اگر چنین نشود دندان مبارک رسول الله ص میشکند، بدن مطهر امیرالمومنین ص صدها زخم میخورد...و جگر حمزه سید الشهداء طعمه کرکسان حاقد می گردد...
به هوش باشید و تا آخرین لحظه با تمام توان مجاهدت کرده و مواضع تبلیغی خود را رها نکنید...
افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد...
ان ینصرکم الله فلا غالب لکم...
العبد...
فدائي الولاية...
س.م.ص...
Iran, Islamic Republic of
خدارو شكر ! فقط خواهشاً مواظب دولت و وزارت كشور نباشيد كه مثل ٨٨ دوباره شر درست بشه.
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم وقتی اقای رییسی رییس جمهور شده فقط مشهدی ها همه کاره نشوند. امیدوارم یادش نره از کجا رای اورده. امیدوارم بین مردم فرق نذاره. امیدوارم به پیشرفت علمی کشور اهمیت بده. امیدوارم سعی کنه نخبگان ارزوی رفتن از ایران نداشته باشند. ....