دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

بیل و درسی که زیدان از ال کلاسیکو گرفت

سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب: 519122
این روزها بحث بر سر اینکه در صورت رسیدن بیل به فینال لیگ قهرمانان، زیدان به او میدان خواهد داد یا خیر، سوژه داغی در رسانه های اسپانیایی است.
بیل و درسی که زیدان از ال کلاسیکو گرفت

به گزارش جهان نيوز، زیدان همواره به مربی ای مشهور بوده است که سلامتی بازیکنانش را به خظر نمی اندازد و حتی بهترین بازیکن تیمش را در صورت مصدومیت از فهرست خارج می کند؛ ولی در ال کلاسیکو، نسخه ای دیده نشده از زیزو را شاهد بودیم.
 
 

 
 
گرت بیل پس از هفته ها غیبت، 3 روز مانده به بازی با بارسا در تمرینات حضور یافت و در میان تعجیب از ابتدا هم در ترکیب رئال قرار گرفت. حضوری که تنها 20 دقیقه تداوم داشت و او به دلیل شدت یافتن مصدومیت، از زمین خارج شد.
 
تصمیم عجولانه زیدان و البته اعتماد بیهوده او به حرف های بیل، به نوعی باعث تشدید مصدومیت ستاره ولزی شد. زیزو در پایان بازی که با شکست 2-3 رئال همراه بود گفت که به حرف های بیل مبنی بر سلامتی کاملش اعتماد کرده است؛ اعتمادی که جواب نداد.
 
بیل همچنان در تمرینات رئال غایب است ولی به احتمال فراوان به فینال لیگ قهرمانان، در شهر محل تولد خود کاردیف خواهد رسید. او در دو بازی پایانی رئال در لالیگا غایب خواهد بود و این یعنی او در شرایطی به بازی نهایی خواهد رسید که بیش از یک ماه به دور از میادین بوده است.
 
مارکا در همین رابطه امروز گزارش داد که زیدان به احتمال زیاد با درس گرفتن از اتفاق ال کلاسیکو، به بیل مقابل یوونتوس از ابتدا میدان نخواهد داد و شانس ایسکو بسیار بیشتر از اوست.
زیدان ابتدا از تیم پزشکی رئال در مورد وضعیت مصدومیت بیل نظر نهایی را خواهد پرسید و سپس در نیمه دوم و در صورت نیاز تیم، بیل را وارد زمین خواهد کرد. اصرار و پافشاری قابل انتظار بیل برای حضور در فینال، این بار ثمری برای وی نخواهد داشت.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *