چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

زیدان: قرار نیست بیل برای من تعیین تکلیف کند

سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب: 523187
زیدان امروز پاسخگوی خبرنگاران در کمپ تمرینی رئال بود و در آستانه فینال لیگ قهرمانان در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.
زیدان: قرار نیست بیل برای من تعیین تکلیف کند

به گزارش جهان نيوز، شنبه آتی در کاردیف، دیدار فینال لیگ قهرمانان بین رئال و یوونتوس برگزار خواهد شد. دیداری که برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار است. رئال می تواند برای اولین بار پس از سال 1958 دبل کند و یوونتوس هم می تواند برای اولین بار در تاریخ خود فاتح سه گانه شود.
 
 

 
 
زیدان در مورد وضعیت رئال گفت:« از اینکه در فینال هستیم بسیار خوشحالیم. این آخرین بازی فصل و مهمترین دیداری است که باید برگزار کنیم.
حریف ما تیم بزرگ و قابل احترام یوونتوس است و به خوبی می دانیم که چه بازی دشواری انتظارمان را می کشد. راه رسیدن به فینال هم بسیار سخت بود. در طول سال به خوبی کار و تلاش کردیم و کاملا شایسته رسیدن به بازی پایانی بودیم.
تیم در شرایط خوبی قرار دارد و از لحاظ ذهنی و بدنی کاملا آماده است. به خودمان اطمینان داریم و روی برنامه های مان تمرکز کرده ایم. 4 تمرین دیگر تا فینال باید برگزار کنیم و بی تاب رویارویی با یووه هستیم.»
 
ارزیابی فصل در صورت ناکامی در فینال:« مهمتر از هر چیزی این است که همیشه 100 درصد آماده باشیم. در فصلی که به پایانش نزدیک می شویم، بازیکنانم در همه بازی ها تمام توان شان را گذاشتند. تا اینجا قهرمانی لالیگا را کسب کرده ایم و تحت هر شرایطی باید از عملکردمان در این فصل خوشحال باشیم. حالا یک فینال مهم در پیش است و تمام سعی مان را خواهیم کرد تا برنده شویم.»
 
 

 
 
وضعیت بیل:« خوشحالم که مصدومیت او بهبود پیدا کرده و با ماست. از اینکه شرایط او به ایده آل نزدیک شده خوشحالم. همه برای فینال آماده ایم.»
 
ایسکو یا بیل؛ بازیکن ثابت بازی فینال:« مثل همیشه کاری سخت برای انتخاب 11 بازیکن اصلی خواهم داشت چون همه بازیکنانم آماده هستند. انتخاب فهرست 18 نفره هم کار دشواری است به خصوص که باید چند بازیکن را هم روی سکوها بفرستم. تا روز بازی مشخص نیست چه تصمیمی خواهم گرفت.»
 
پافشاری بیل برای بازی در ال کلاسیکو و پافشاری احتمالی برای بازی فینال:« گرت قرار نیست چیزی در مورد بازی کردنش به من بگوید. هیچکس برای من تعیین تکلیف نمی کند. او آماده است و چون بازی در شهرش کاردیف هم برگزار می شود، انگیزه ای دوچندان دارد.
هم ایسکو و هم بیل، بازیکنانی فوق العاده هستند. این دو حتی 16 بازی هم کنار هم به میدان رفته اند. مهم این است که شرایط هر دو عالی است. البته گرت چون به تازگی از مصدومیت بازگشته، نسبت به ایسکو کمی عقب تر است ولی شرایط بدنی او خوب است. ایسکو هم که همه می دانید که چه عملکرد درخشانی در طول فصل داشت.»
 
 

 
 
ادامه همکاری با رئال:« یک سال دیگر قرارداد دارم ولی این هیچ معنایی ندارد. از حضور در رئال خوشحالم و می خواهم در این باشگاه بمانم ولی همه چیز به نتایجی که می گیریم بستگی دارد. آینده برای من، همین بازی شنبه است و نه چیز دیگر.»
 
رونالدو و اتهامات تقلب مالیاتی:« این مسائل موردعلاقه رونالدو نیستند. دوست ندارم در مورد مسائل حاشیه ای مربوط به بازیکنانم حرف بزنم ولی رونالدو بسیار حرفه ای است و می داند که چگونه این اتفاقات را نادیده گرفته و روی فوتبالش تمرکز کند. او فقط روی بازی فینال تمرکز کرده است.»

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *