يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

ابطحی : روحانی از جاده صداقت خارج شده

يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 518347
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: روحانی از جاده صداقت خارج شده و حرف‌هایی را یک بار زده، دوباره پس می‌گیرد و بار دیگر آن را مطرح می‌کند.
ابطحی : روحانی از جاده صداقت خارج شده
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی پیرامون اظهارات کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری در سومین مناظره زنده تلویزیونی، گفت: بعضی آقایان اخلاق را رعایت نمی‌کنند و این موضوع  فرهنگ بدی را در جامعه نهادینه می‌کند. آیا مردم باید به کسی که حراف‌تر است و افشا می‌کند و فحش می‌دهد، رای بدهند؟

وی با بیان اینکه بعضی کاندیداها با رعایت ملاحظات اخلاقی بعضی موارد را مطرح نکردند، تصریح کرد: موضوع مدرک تحصیلی آقایان روحانی و فریدون و ارتباط بعضی افراد با شبکه‌های مافیای اقتصادی علیرغم اینکه آقای رئیسی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور بود و از این پرونده‌ها خبر داشت، این مسائل را مطرح نکرد و تنها با اشاره از کنار آن گذشت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: آقای جهانگیری که توسط دیوان محاسبات محکوم شده و پاداش چند صد میلیونی گرفته نمی‌تواند از پاکدستی دفاع کند. روحانی هم از جاده صداقت خارج شده و حرف‌هایی را یک بار زده، دوباره پس می‌گیرد و بار دیگر آن را مطرح می‌کند.

ابطحی با بیان اینکه بعضی فکر می‌کنند شعور مردم پایین است، اظهار داشت: برخی سعی می‌کنند با حرف‌های بی‌ربط آرای مردم را به سمت خود جلب کنند و به نظر من برنده اخلاقی این مناظره آقای رئیسی بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگه مردم ندانند که چه رازهایی وجود دارد نتیجه همان خواهد شد که روحانی میخواهد