جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۷

وعده 100 روزه جدید روحانی پس از انتخابات چیست؟

شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 518018
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به برنامه ۱۰۰ روزه روحانی گفت: سیاست آقای روحانی مانند دوره قبل است و قرار نیست در صد روز مشکلات حل شود، بلکه تنها برنامه‌ها ارائه خواهد شد.
وعده 100 روزه جدید روحانی پس از انتخابات چیست؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره این توصیه رهبرانقلاب که باید نگاه دولت ها به داخل کشور باشد، اظهار داشت: دولت یازدهم از روز اول همه اعتقادش را بر همین مردم و توانایی‌های داخل کشور گذاشته است، همچنان که دولت برنامه‌اش را دانش‌بنیان کرد.

وی با اشاره به نوع نگاهی که دولت به داخل کشور، کشاورزان و فقرا دارد، گفت: دولت از یکی، دو سال قبل به دنبال این بود کسانی که از کمیته امداد مستمری می‌گیرند، مستمری آنان را افزایش دهند. دولت، خارج را تنها به عنوان یک ابزار برای
رفاه مردم می‌بیند و نگاهش به داخل است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برنامه ۱۰۰ روزه رئیس جمهور، افزود: برنامه ۱۰۰ روزه یک تجربه خوبی است، دولت‌ها وقتی می‌آیند در صد روز اول یک ارزیابی از دولت خود دارند و مشورت می‌کنند و می‌گویند در صد روز آینده می‌خواهیم این جهت‌گیری‌ها را داشته باشیم. این دوره هم سیاست آقای روحانی مانند دوره قبل است و قرار نیست در صد روز مشکلات حل شود، بلکه تنها برنامه‌ها ارائه خواهد شد.

واعظی در واکنش به برنامه های انتخاباتی یکی از نامزدهای انتخاباتی گفت: می‌گویند می‌خواهیم درآمد کشور را ۲.۵ برابر کنیم، همه کشور ایستاده‌اند که رشدمان به ۸ درصد برسد که هنوز نتوانستیم؛ اینها می‌خواهند رشد کشور را ۲۶ درصد کنند. اینها اول بگویند برای تهران چه کار کرده‌اند که می‌خواهند برای کشور انجام دهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دوباره مردم رو گول زد تا رای جمع کنه.
این دور یادش رفته بود کلیدشو بیاره!!!
شایدم کلیدش رو گم کرده که در طی این 4 سال هیچ قفلی باز نشد بلکه به کارخانه ها و ... هم قفل زده شد.
Iran, Islamic Republic of
دیگه فرق نمی کنه، چه صد روز چه 100 هزار روز، تخته گاز هرکاری که دلش بخواد می کنه، رای دهندگان هم گوشاشون را برای حلقه غلامی کدخدا آماده کنند!
سرور
Iran, Islamic Republic of
دفعه قبل که قول 100 روزه برای حل مشکلات داد بعد از 1400 روز هم نخواست و بلد نبود کاری انجام دهد آخر سر هم حاشا کرد حالا که وعده برنامه دادن بعد از 100 روز می دهد که هچچچ.
اسپرز
Iran, Islamic Republic of
شما آقای واعظی اول برو تکلیف 35000 نیروی شرکتی شرکت مخابراتو معلوم کن که با کف حقوق قانون کار باسیلی صورتشونو سرخ می کنند،سودش میره توجیب امثال شماها 4 درصدی ها به عنوان نمونه شرکت خدمات اول که یک شرکت واسط نیروی انسانیه ،آقایون هم کارمند شرکت مخابرات ایران هستند وهم سهامدارخدمات اول، خون امثال مارو توشیشه کردند راحتم سر می کشند.
کاظم
Iran, Islamic Republic of
دست شورای نگهبان درد نکند چه کسانی را تایید صلاحیت کرده . اگر حرفهای مناظره راست باشد واویلا به ملتی که رجل سیاسی مذهبی اش اینها هستند.واگر دروغ باشد واویلا به ملتی که حاکمانش دروغگو هستند.
پیدا کنید حق وحقیقت را.!
علی
Iran, Islamic Republic of
خیلی نامردیه .بنده بازنشسته هستم با یگ جوان بیکار و یک مادر مریز که حدود دو ساله یارانه ام قطع شده ، آنوقت حقوقهای نجومی از یک طرف . اکثر سرمایه داران ،مدیران و ..... دارن یارانه می گیرند . خدا انشاالله جوابشونه بده
احمدی
Iran, Islamic Republic of
هر دم از این بیغوله بری می رسد
آقای وزیر محترم اطلاع دارید که دولت موسوم به تدبیر و امید بعد از یکی دو سال که یارانه عده ای از جمله خود مرا قطع کرده بوده امروز برای ماها پیامک زده که 26/2 یارانه تان واریز می شود؟
انصافا اگر شما جای ما بودید خجالت نمی کشیدید به یک خارجی بگویید 4 سال از عمرتان را با این دولت سر کرده اید؟ از قاچاق کالا توسط شازده خانم وزیر آموزش و پرو رش و بقیه رسوایی ها چیزی نمی گویم.