دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

قرارداد کرانچار امروز امضا می‌شود

شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 518005
در شرایطی که همه انتظار داشتند قرارداد کتبی مربی کروات و باشگاه سپاهان هفته گذشته به امضا برسد این اتفاق رخ نداد تا شایعات زیادی نقل محافل فوتبالی شود.
قرارداد کرانچار امروز امضا می‌شود

به گزارش جهان نيوز، بعد از نشستی که زلاتکو کرانچار با مدیران کارخانجات فولادمبارکه و روسای هیات مدیره باشگاه داشت طرفین برای تمدید قرارداد دو ساله مربی کروات به توافق نهایی رسیدند تا به این ترتیب به تمام گمانه زنی ها در خصوص نیمکت رهبری سپاهان در لیگ هفدهم پایان دهند.

بعد از این نشست مقرار شد کرانچار به همراه طاهری مدیرعامل سپاهان در نشستی ضمن امضای قرارداد نهایی برنامه های خود برای فصل جدید را تدوین و استارت آماده سازی تیم را بزنند اما با گذشت چند روز هنوز کرانچار و سپاهان قراردادی امضا نکردند تا بار دیگر شایعه اختلاف نظر شدید دو طرف نقل محافل شود.
پیرو همین اتفاقات مربی کروات که هنوز در اصفهان به سر می برد صبح امروز به همراه رضا چلنگر مترجم خود در نشستی سرنوشت ساز با طاهری مدیرعامل باشگاه شرکت خواهند کرد بلکه در این نشست اختلافات را حل و فصل و قرارداد جدید را به امضا برسانند. مربی کروات که پیش قرارداد تنظیم شده از سوی باشگاه را چهارشنبه هفته قبل دریافت کرده بود تا مورد بررسی قرار دهد در نشست امروز نقطه نظرات خود پیرامون چارچوب مفاد قرارداد را اعلام خواهد کرد تا در صورت جمع بندی نهایی با مدیریت قرارداد را امضا و به ثبت برساند.
در صورت بسته شدن قرارداد و ثبت آن در هیات فوتبال زلاتکو کرانچار فردا اصفهان را ترک و راهی پایتخت خواهد شد تا به مدت 20 روز تا یک ماه برای تعطیلات به کرواسی بازگردد. در مدت غیبت این مربی کروات باشگاه به تمدید قرارداد مهره های مد نظر کرانچار و خریدهای جدید خواهد پرداخت تا استارت آماده سازی تیم برای تمرینات پیش فصل از اواخر خردادماه زده شود.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *