دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
چند تیم ایرانی و اروپایی من را می خواهند؛

اولتیماتوم کرانچار به مدیران سپاهان

چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب: 515343
سرمربی سپاهان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر استقلال عنوان کرد که نوع قراردادی که میان او و باشگاه سپاهان منعقد شده، به خواسته و اصرار مدیران باشگاه بوده است.
اولتیماتوم کرانچار به مدیران سپاهان

به گزارش جهان نيوز، باشگاه سپاهان سوم فرودین ماه سال جاری زلاتکو کرانچار را به صورت رسمی جایگزین عبدالله ویسی کرد، اما نکته جالب توجه در قرارداد سرمربی کروات سپاهان این بود که قرارداد او برای 6 بازی باقی مانده تنظیم شده بود؛ موضوعی که کرانچار در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر استقلال به آن اشاره کرد و عنوان کرد که با اصرار باشگاه این بند به قرارداد اضافه شده، وگرنه خودش خواستار قرارداد یک و ساله بوده است.

همین موضوع درهفته های اخیر محل بحث و گفتگو در محافل خبری بوده و گفته می شود رقم پیشنهادی کرانچار به باشگاه دلیل عدم توافق دو طرف تا این لحظه بوده است.
کرانچار که پس از بازگشت به ایران از 5 مسابقه 13 امتیاز کسب کرده و سپاهان را دوباره به عنوان یک تیم مدعی مطرح کرده، در کنفرانس خبری پس از پیروزی مقابل تراکتورسازی گفته بود باشگاه باید زودتر تکلیف سرمربی فصل آینده را مشخص کند و در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر استقلال نیز به گونه ای متفاوت این موضوع را به اصحاب رسانه انتقال داد. 
سرمربی کروات سپاهان با اشاره به این موضوع که چند تیم خارجی و داخلی به او پیشنهاد داده اند، خاطرنشان کرد: " باشگاه سپاهان اصرار داشت که قرارداد ما 6 هفته و تا پایان فصل باشد اما من اصرار کردم که 1.5 سال قرارداد امضا کنیم، اما این موضوع مصلحت باشگاه بود. من نیز می خواستم به سپاهان کمک کنم تا به روند نتیجه گیری گذشته بازگردد اما من به دلیل اصرارهای باشگاه پذیرفتم. بعد از حضور در تیم نیز پذیرفتم که با حضور چند بازیکن با تجربه و چند بازیکن جوان می توان نتیجه گرفت که نتایج ما نشان می دهد حق با من بوده است. با این نتایج سپاهان تنها تیمی نیست که می خواهد با من قرارداد امضا کند و چند تیم از ایران و خارج از ایران خواهان قرارداد امضا کردن با من هستند اما فکر من تنها روی سپاهان و بازی با استقلال است."

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *