شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

سریال آیت الله طالقانی ساخته می‌شود

چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 517277
معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت: باید با تدبیر و استراتژی خودمان مخاطبان فعلی را حفظ و مخاطبان دیگر را جذب کنیم تا بتوانیم بر شبکه‌های اجتماعی غلبه کنیم.
سریال آیت الله طالقانی ساخته می‌شود
به گزارش جهان نيوز؛ معاون امور استان‌های رسانه ملی بر ساخت سریال آیت‌الله طالقانی تأکید کرد و گفت: با اختصاص بودجه خاص امیدواریم مرکز البرز بتواند از این سریال در چهلمین سال تولد انقلاب رونمایی کند.
 
آقای دارابی با تأکید بر افزایش ساعت پخش در شبکه البرز و 24 ساعته شدن پخش برنامه در این شبکه در آینده نزدیک، گفت: باید با تدبیر و استراتژی خودمان مخاطبان فعلی را حفظ و مخاطبان دیگر را جذب کنیم تا بتوانیم بر شبکه‌های اجتماعی غلبه کنیم. دکتر دارابی همچنین خواستار پوشش 100درصدی تلویزیون در استان تا سه ماه آینده شد و ابراز امیدواری کرد: با اهتمام و برنامه‌ریزی و انجام این مهم، بزودی شاهد برگزاری جشن صد درصدی پوشش استانی باشیم.

وی همچنین جذب منابع در استان را بسیار جدی دانست و گفت: استان البرز با استعدادها و ظرفیت‌های زیادی که دارد باید با توجه به منابع و بودجه محدود استان، کمبودها را پوشش دهد.
منبع: صبح نو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *