شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۶
۱۶
سخنان صریح جلیلی در جمع پرشور مردم مشهد:

دولت فعلی حتی توان پس گرفتن جنازه مردم در فاجعه منا را هم نداشت

دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۰
کد مطلب: 516762
دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی گفت: ظرفیتهای کشور را متوقف کردند تا شاید روزی کدخدا خوشش آید و در کشور سرمایه گذاری کند اما بعد چهار سال خودشان میگویند فقط توانستیم یک میلیارد دلار سرمایه جذب کنیم!
دولت فعلی حتی توان پس گرفتن جنازه مردم در فاجعه منا را هم نداشت
به گزارش جهان نيوز، سعید جلیلی در ادامه سفرهای تبیینی خود، در جمع پرشور حامیان حجت الاسلام رئیسی در مشهد به ایراد سخن پرداخت. اهم سخنان جلیلی را در ادامه بخوانید:

✅ بعد چهار سال به جای دفاع از عملکردتان، موهوماتی چون دیوار کشی در پیاده رو را بیان نکنید بلکه صادقانه بگویید عرضه نداشتیم کشور را اداره کنیم و مجبوریم این موهومات را بیان کنیم تا ذهن ملت از مسایل اصلی منحرف شود!

✅ دولت کنونی هنر، عرضه و توان مدیریت سرمایه گذاری هایی که تاکنون در کشور انجام شده را هم ندارد و این اهانت نیست بلکه آمار فعلی این ادعا را کاملا تایید می کند.

✅ حضرت امام در سالهای آخر حیاتشان مکرر نسبت به "اسلام اشرافیت"، "اسلام تجمل" و "اسلام وادادگی" هشدار دادند و فرمودند: دشمنان نمیتوانند شما را زمین بزنند مگر اینکه کسانی به اسم اسلام، رفتاری خلاف اسلام را انجام دهند.

✅  امام (ره) فرمودند اسلام امریکایی یک خطر است و شاخص های آن را نیز بیان کردند اما برخی امروز به آن شاخص ها افتخار نیز می کنند!

✅  امروز همین افراد میگویند چرا آزمایش موشکی انجام دادیم و چرا مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل میگوییم؟

✅ حاصل 15 سال تلاش های هسته ای کشور را بتون ریزی کردند، نزدیک 10 تن مواد غنی شده را از کشور خارج کردند، 19000 سانتریفیوژ را به 5000 سانتریفیوژ کاهش دادند و بعد در خیابانها بوق زدند و شادی کردند!

✅ در برابر این همه عقب نشینی چه دستاوردی حاصل شد؟  این که سخن بنده نیست بلکه امروز مسئولان دولت فعلی میگویند امریکا نه به روح برجام پایبند است و نه به متن آن!

✅ می گویند اگر برجام نبود امروز فروش نفت ایران روزانه به 200 هزار بشکه کاهش پیدا کرده بود! این ادعا غلط است زیرا مرداد 92 که دولت یازدهم اداره کشور را بدست گرفت و خبری هم از برجام نبود،  روزانه 1 میلیون و 450 هزار بشکه نفت میفروختیم.

✅ امروز که ادعا میکنند روزانه دو و نیم میلیون نفت میفروشیم در حالی است که پولش همچنان در خارج از کشور بلوکه میشود و به همین خاطر مجبورند بجای پول، کالای خارجی وارد کشور کنند و در نتیجه نیروی اشتغال و تولید ملی تضعیف شده است.

✅ مگر قرار نبود خام فروشی متوقف و با صنایع تبدیلی از نفت و گاز در آمد و اشتغال بیشتری نصیب کشور شود؟  آیا فروش روزانه 2 و نیم میلیون نفت خام آن هم در حالی که پولش وارد کشور نمیشود افتخار دارد؟

✅ ظرفیتهای کشور را متوقف کردند تا شاید روزی کدخدا خوشش آید و در کشور سرمایه گذاری کند اما بعد 4 سال خودشان میگویند فقط توانستیم یک میلیارد دلار سرمایه جذب کنیم!

✅ می گفتند باید توافق کنیم تا چرخ اقتصاد بچرخد ولی حالا میگویند خدا را شکر کنید که بخاطر توافق هسته ای، چرخ تانکها نچرخید و جنگ نشد! در حالیکه سالهاست بواسطه تفکر انقلابی سایه جنگ از کشور دور شده.

✅ ملت فریاد میزند مشکل اصلی ما بیکاری است ولی تمام دغدغه شما این شده که چرا فلان آواز پخش نمی شود؟ کارنامه چهار سال شما این است؟

✅ بتون ریختن در صنعت کشور که هنر نیست، بگویید از فرصت تعامل با دنیا چه مشکلی از مردم را توانستید حل کنید؟ اینکه بروید و التماس چند کشور خاص را بکنید منافع کشور تامین می شود؟

✅ آل سعود بیش از 400 ایرانی را قتل عام کرد ولی حتی توان پس گرفتن جنازه های مردم را نیز نداشتید؛ این حد و توان شما بود!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تفکر اسلامی و انقلابی در حرفهای دکتر جلیلی موج میزند. من عاشق این آدم هستم
ناشناس
United States
مطرودان ملت در سال 92 و کسانی که هیچ جایگاهی نزد ملت ندارند و به همین خاطر امسال هم کاندید نشده اند، حتی اینها هم دم درآورده اند، آره آقای جلیلی فقط تو خوبی و اونایی که میان پای سخنرانی هات، بقیه همه ... هستند
Iran, Islamic Republic of
دکتر جلیلی یک شخصیت حقیقتا آگاه و بزرگوار هستند. بله طبیعیه لیبرالها و طرفداران آنها به این شخصیتها توهین کنند. جلیلی خار چشم دشمنان اسلام است.
Iran, Islamic Republic of
شما هم میتوانی با کاهش لجاجت و تعصب کورکورانه را بری پای منبر امثال جلیلی.
Iran, Islamic Republic of
شما در طول 8سال مذاكرات هسته اي چه ....كرديد!!! الا افزايش تحريم ها و ذلت وبدبختي و فقر ملت مسلمان ايران
كد خداي فعلي كيست آمريكا يا روسيه !!!!
Iran, Islamic Republic of
باج به کدخدا نداد. بتن ریزی رو دستاوردهای هسته ایی نکرد. اعتبار و استقلال ایران را حفظ کرد. فریب همتایان آمریکایی را نخورد. مذاکره اگر قرار باشد ته آن مثل عهدنامه ترکمانچای باشد نه مقبول است و نه هنر است.
الان که برجام امضا شد چه اتفاقی افتاد ؟ ممکنه از وجنات و برکات این خسارت محض با ذکر واقعیات صحبت کنی ؟ اگر میخوای بگی پول نفت رو گرفتیم که نگرفتیم صرفا یک قول و قرارهایی بدون ضمانت اجرایی و بازگشت پذیر انجام شده
اگر میخوای بگی نفت میفروشیم با اجازت باید بگم اولا خام فروشی میکنند دوما پولش نمیاد
اگر میخوای بگی عزت به پاسپورت ما برگشت اتفاقات دردناک عربستان و عکس زانو زدن ظریف پیش یکی از مسولان این عربهای خلیج فارس رو ببین
.....
خودت بگو
عرفان
Iran, Islamic Republic of
اگر همین دستاوردهای دانشمندان هسته ای و سیاست ایستادگی دکتر جلیلی نبود، آقایان دقیقا با چی میخواستند مذاکره کنند؟!
اگر اون تعداد سانتریفیوژها و اون درصد غنی سازی نبود، آقایان دقیقا میخواستند چی بدند که این برجام بی ضمانت رو بگیرند؟!

به گفته خود غربی ها این پیشرفت هسته ای ایران بود که اونها رو مجبور به پیشنهاد مذاکره کرد.
سید
Iran, Islamic Republic of
آقای جلیلی از ذخایر ناشناخته نظام است که ان شاءالله در آینده به درستی شناخته خواهد شد و ان شاءالله مورد اقبال مردم قرار خواهد گرفت
افشین
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز اگر نا شناخته هستند چر ا چند سال رهبری تیم مذاکره کننده را بعهده داشتند
Iran, Islamic Republic of
ناشناخته برای آنها که به کدخدا باور و اعتقاد دارند
Iran, Islamic Republic of
آفرین با صلابت و محکم و استوار نه به اسم تدبیر و با برچسب درایت از موضع ضعف و سستی و زبونی.
امیدوارم وزیر امور خارجه دولت کار وکرامت جناب آقای سید ابراهیم رئیسی شوید.ان شاءالله تعالی
Iran, Islamic Republic of
دعا میکنم دوباره وزیر امور خارجه شود تا جلوی خسارت محض را بر اساس موازین بین المللی بگیرد
سید
United Arab Emirates
مثلا تحریم نفتی،خودروسازی،طلا و ارز،بیمه و... بشیم تا جلوی خسارت گرفته بشه.
مرحبا به شما.
Iran, Islamic Republic of
نه بریم عهدنامه های ترکمانچای ببندیم و بعدش طرف مقابل بزنه زیر میز . واقعا فکر میکنی آمریکا و اسرائیل دنبال چی هستند ؟؟ نه عزیز من آنها دنبال بازی های برد برد نیستند حتی به باخت ما هم راضی نیستند. میخواهند کشور را فلج کنند. انتخاب کن ایستادگی یا باج دادن ؟
Iran, Islamic Republic of
در اسلام و نظام جمهوری اسلامی چیزی بنام شکست نداریم این واژه دنیوی است در اسلام ونظام جمهوری اسلامی تکلیف ملاک است وبس اگر تاریخ اسلام را مرور کنیم پیامبر ظاهرا در جنگ احد ،صلح حدیبه شکست خورد امام علی در شورای شش نفره تعیین خلیفه سوم وجنگ صفین شکست خورد امام حسن و امام حسین هم همینطور، در زمان انقلاب نیز امام خمینی قطعنامه 598 را قبول کرد .هم وطن عزیز ملاک ادای تکلیف و از همه مهم تر اخلاق است .دکتر جلیلی نیز که فرزند انقلاب است همین سیره وراه را دارد
Iran, Islamic Republic of
دوره سعي به تغيير مذهب اروپائيان و جنگهاي صليبي با ورود ايشان به جرگه سياسيون مصدر كار ، اغاز خواهد شد . ايشان مناسب كار اجرايي نيست .