يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

ترکیب و برنامه اعزام تیم وزنه‌برداری ایران

دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 516675
اعضای تیم ملی وزنه‌برداری ایران در قالب سه گروه به محل برگزاری بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اعزام می‌شوند.
ترکیب و برنامه اعزام تیم وزنه‌برداری ایران
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۷ میلادی قبل از ماه مبارک رمضان در شهر باکو برگزار می شود که بر این اساس کاروان وزنه‌برداری ایران نیز در سه گروه به باکو اعزام خواهد شد.

بدین ترتیب نخستین گروه از کاروان وزنه برداری متشکل از داود باقری نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری و رییس کمیته پزشکی و همچنین سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت به آذربایجان می روند.

وحید ربیعی مربی تیم ملی، مجید عسگری (دسته ۶۹ کیلوگرم)، رضا زارعی (دسته ۷۷ کیلوگرم)، محمدزارعی و سید ایوب موسوی(دسته ۹۴ کیلوگرم)،محمدرضا براری و رضا آقازاده (دسته ۱۰۵ کیلوگرم) وهمایون تیموری و رامین ربیعی( دسته ۱۰۵+ کیلوگرم) روز جمعه ۲۲ اردیبهشت در قالب گروه دوم به آذربایجان اعزام می شوند.

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری نیز روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت به باکو خواهد رفت.بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در ۲۰ رشته ورزشی از روز ۲۲ اردیبهشت تا اول خرداد ماه در باکو آذربایجان برگزار می شود که رقابت‌های وزنه برداری این بازی‌ها از روز ۲۲ تا ۲۶ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *