جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
وزنه‌برداری قهرمانی آسیا - ترکمنستان؛

نفرات برتر سه وزن نخست وزنه برداری آسیا

چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 513607
وزنه‌برداران چین، کره شمالی و قزاقستان، مدال‌های طلای سه وزن نخست رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا را از آن خود کردند.
نفرات برتر سه وزن نخست وزنه برداری آسیا
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، نفرات برتر اوزان ۵۶، ۶۲ و ۶۹ کیلوگرم رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا که در شهر عشق آباد ترکمنستان در حال برگزاری است، مشخص شدند.

در دسته ۵۶ کیلوگرم «لونگ دچنگ» از چین با مجموع ۲۷۳ کیلوگرم به مدال طلا و «لی فابین» دیگر وزنه بردار چینی با مجموع ۲۷۲ کیلوگرم به نشان نقره رسید. «کوک توآن» از ویتنام نیز با مجموع۲۷۱ کیلوگرم، مدال برنز گرفت.

در دسته ۶۲ کیلوگرم «بوم چول» از کره شمالی با مجموع ۳۰۱ کیلوگرم، مدال طلا را به خود اختصاص داد.«وان ترن» از ویتنام با مجموع ۲۹۹ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت و «مین هائو» از چین با مجموع۲۹۵ کیلوگرم نشان برنز گرفت.

در دسته ۶۹ کیلوگرم نیز «آلبرت لیندر» از قزاقستان با مجموع۳۳۵ کیلوگرم مدال طلا را کسب کرد. «چول» از کره شمالی با مجموع۳۳۱ کیلوگرم مدال نقره را از آن خود کرد و مدال برنز این دسته هم به «لودونگ فنگ» با مجموع ۳۲۵ کیلوگرم از چین رسید.

تیم ملی وزنه برداری ایران با سرمربیگری سجاد انوشیروانی و با ۸ وزنه بردار در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده که جابر بهروزی نخستین ملی‌پوش کشورمان امروز به روی تخته می رود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *