يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۵

سخنان انتخاباتی روحانی در همدان

دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 516649
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما دنبال آزادی هستیم و حتی در این سالن بداخلاق‌ها را راه می‌دهیم.
سخنان انتخاباتی روحانی در همدان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسن روحانی در دیدار با مردم همدان در سالن ورزشی ابن‌سینا اظهار داشت: ما همه آمده‌ایم در انتخابات تا به بداخلاقی‌ها پایان بدهیم و آمده ایم تا به خشونت طلبان و افراطیون بگوییم دوره شما تمام شده است. شما 8 سال در این کشور بودید و مردم دیدند که با آن‌ها چه کردید.

وی با طرح این سئوال که از شما مردم می‌پرسم آیا شما امروز 20 نفر جرأت می‌کنید، در اجتماع ستاد رقیب جمع شوید؟ گفت: فقط در ستاد روحانی بداخلاق‌ها جرأت حضور دارند. ما دنبال آزادی هستیم و حتی در این سالن بداخلاق‌ها را راه می‌دهیم اینجا روزی است که ما باید برای روزهای آینده تصمیم بگیریم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه منطق شما "ممنوع‌کردن" است چیزی دیگری ندارید، افزود: منطق شما "هوچی‌بازی" است و چیز دیگری ندارید. جوانان غیور ما راه آزادی را انتخاب کردند و شما در طول 4 سال در همه جلسات آمدید تا همه شبکه‌های اجتماعی را ببندید. شما در مسیر پیشرفت و آزادی جوانان ما نخواهید بود.

وی تصریح کرد: مردم ما امروز در همدان شاهد بودند که دولت یازدهم 1.5 برابر 10 سال قبل برای راه‌آهن همدان تلاش کرد و‌ با وجود خواست دلواپسان که از افتتاح بدشان می‌آید، امروز راه‌آهن افتتاح شد. یک ماه دیگر راه‌آهن کرمانشاه افتتاح خواهد شد، ماه بعد راه‌آهن ارومیه، ماه بعد راه‌آهن رشت و ماه بعد راه‌آهن تبریز افتتاح خواهد شد.

روحانی با بیان اینکه دولت یازدهم دولت اتصال ایران به جهانیان است افزود: در عرض چند ماه پنج استان کشور به راه‌آهن سراسری متصل خواهد شد. دولت مصمم است تا مسیر علیصدر به همدان را به زودی آغاز کند ضمن اینکه این دولت مصمم است به‌زودی سازمان ملی جوانان را افتتاح کند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه می‌خواهم از شما سئوال کنم این روزها چه شده که برای کاسبان تحریم این همه غصه ایجاد شده است؟ گفت: هر مقدار نگران و ناراحت باشید بدانید این مردم بزرگ ما 12 روز دیگر پاسخ شما را خواهند داد. ملت ما در انتخابات خرداد 92 اعلام کرد خشونت را قبول ندارد، ملت ما در خرداد 92 اعلام کرد راه حصر و انزوای ایران را نمی‌پذیرد.

روحانی تاکید کرد: ملت بزرگ ایران یک بار دیگر هم آمد و اعلام کرد که مسیرش مسیر آزادی است و آن اسفند 94 بود؛ ضمن اینکه اردیبهشت 96 نیز بار دیگر مردم ما اعلام خواهند کرد کسانی که در طول 38 سال فقط اعدام و زندان بلد بودند را نمی‌خواهند.

وی عنوان کرد: همه دوستان و کسانی که این روزها با استفاده از پول بیت‌المال و از پولی که برای امنیت مردم به آن‌ها داده شد، به روستاها و شهرها می‌روند و می‌خواهند مردم را ناامید کنند، به چه دلیل این همه ترس و هراس شما را فرا گرفته است؟ این ملت آزاد اگر پیروز شود به نفع شما نیز هست. این ملت بزرگ اگر پیروز شود در سفره شما هم به جای نانی که گندم آن از خارج باشد، گندم دسترنج کشاورز خود ما خواهد بود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه شما روزی که 750 میلیارد دلار پول نفت در دست داشتید برای مردم چه کردید؟ افزود: من از شما جوانان غیور می‌پرسم چه شده که دو سه هفته سخنگوی یک نهاد وقتی پشت تریبون قرار می‌گیرد فقط سیاه‌نمایی دولت را یاد گرفته است؟ اجازه این روند را نخواهیم داد تا خانه‌ای که باید خانه عدالت باشد، تبدیل به خانه اتهام و دروغ شود.

وی خطاب به مردان و زنان غیور همدان و ایران بیان کرد: 12 روز دیگر باید یک بار دیگر راه خود را به جهانیان اعلام کنیم؛ ما انحصارگرایان را نمی‌خواهیم ما کسانی را که فقط پشت میز نشستند و حکم صادر کردند را نمی‌خواهیم. راه ما مشخص است و راه ما راه همزیستی مسالمت‌آمیز با همه اقوام در این کشور است و نمی‌گذاریم بین این ملت تفرقه ایجاد و دردسر درست کنید. ما ملت صد درصدی هستیم و همه اقوام و مذاهب همه با حقوق شهروندی واحد راه خود را ادامه می‌دهیم.

روحانی با بیان اینکه 29 اردیبهشت، روز حماسه ما و حضور ماست، خاطرنشان کرد: همه باید در این روز پای صندوق برویم و برای دولت دوازدهم تنها نروید و هر نفر به همراه 11 الی 12 نفر به پای صندوق حاضر شود.

کاندیدای دوازهمین دوره انتخایات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: اگر همه جوانان و غیورمردان و زنان بدانند که دومرتبه می‌خواهند ناامنی، اختلاف و تنش را در منطقه بیشتر کنند و همه آنهایی که می‌دانند عده‌ای می‌خواهند آرامش کشور را برهم زنند ما برای ایجاد امنیت، آرامش و آزادی به پای صندوق رأی می‌رویم. برای پیشرفت ایران عزیز به پای صندوق رأی خواهیم رفت و برای اشتغال جوانان، مدیریت جوانان و اشتغال زنان پای صندوق رأی می‌رویم.

وی عنوان کرد: کسانی که در طول هشت سال هنرشان این بود که 860 هزار نفر از خانم‌ها را بیکار کردند و ما در دولت یازدهم 750 هزار خانم را مشغول به کار کردیم. اگر شما جوانان خانه بنشینید و هر نفر 11 نفر را همراه خود به پای صندوق نبرد، بدانید در پیاده‌روهای ما نیز دیوار خواهند کشید، شما این‌ها را نمی‌شناسید، من این‌ها را می‌شناسم.

کاندیدای دوازهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: این‌ها روزی در جلسه‌ای تصمیم گرفته بودند در تهران در خیابان دیوار بکشند و می‌خواستند مردانه، زنانه در پیاده‌رو ایجاد کنند، همانطور که در محل کار بخشنامه جدایی جنسیت زنانه، مردانه ایجاد کردند.

روحانی بیان کرد: باید برای اشتغال جوانان قدم برداشت نه در حرف؛ آن کسی می‌تواند برای اشتغال جوانان قدم بردارد که در سال 95 در کشور 650 هزار اشتغال خالص و در سال 94 نیز 660 هزار اشتغال ایجاد کرد. به‌‌جای اینکه جوانان و جامعه را بخواهیم در مسیر فریب قرار دهیم، دولت در بهمن ماه 95، طرح کارورزی جوانان و اشتغال آن‌ها را تصویب کرد و حالا همان افراد بدون اینکه بدانند چه می‌گویند طرح 95 را ارائه می‌دهند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: در برنامه ششم اعلام کردیم که به‌طور متوسط 955 هزار شغل برای جوانان در برنامه ششم ایجاد می‌کنیم و عدد شغل محاسبه و کارشناسی شده؛ تبدیل به لایحه شده، به مجلس داده و تصویب شد و محاسبات ما به اینجا رسید که می‌توانیم سالانه 955 هزار شغل برای جوانان ایجاد کنیم که این عدد با پیشنهاد دولت در مجلس مصوب شد.

وی با طرح سئوالاتی چون آیا می‌خواهیم مظلومیت‌ها در کشور ادامه یابد و باز چهره مرحوم هاشمی‌رفسنجانی را که سال‌ها مخدوش کردند، ادامه دهند؟ گفت: چرا شخصیت‌های بزرگ جامعه و کسانی که به کشور خدمت کردند، دلسوز جوانان هستند و گفت‌وگوی بین ملت‌ها را به ارمغان آوردند، را خانه نشین می‌کنید؟ با چه قانون و مقرراتی؟

روحانی تاکید کرد: ما 29 اردیبهشت پای صندوق‌های رأی می‌رویم تا بزرگان خود را به جامعه برگردانیم، تا دوباره شرایط امنیتی به دانشگاه برنگردد؛ ما نمی‌خواهیم 16 آذر در دانشگاه جلسه گذاشتن و سخنرانی‌کردن ممنوع باشد.
وی با بیان اینکه ما نمی‌خواهیم بار دیگر در کشور بازار صادرات خود را در اختیار دیگران قرار دهیم،‌ افزود: یک‌میلیون و 200 هزار بشکه نفت صادراتی که مال شما بود در بازار دنیا چه کسانی آن بازار را غصب کردند. آیا در اختیار گذاشتن بازار صادراتی ملت ایران به دیگران افتخار دارد؟ شما به کشورهای همسایه خیلی کمک کردید و آن‌ها دلشان می‌خواهد شما دوباره برگردید.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه کشتی ایرانی به‌دلیل تحریم‌ها باید به کشور همسایه می‌رفت و بار خالی می‌کرد، گفت: سپس ما با لنج باید بارها را به بندر می‌آوردیم و برای هر کانتینر 700 دلار اضافه پول می دادند، با اجازه چه کسی پول از جیب مردم برمی‌داشتید و شعار می دادید؟

وی با اشاره به اینکه شما از یک تکه تاریخی رفتید سخن بگویید سبب شدید آن قطعه تاریخی سه بار در سازمان ملل علیه منافع فلسطینی‌ها و مسلمان‌ها تصویب شود، عنوان کرد: هر بار شعار دادید، اسرائیلی‌ها 3 میلیارد دلار از آمریکا برای تقویت قدرت نظامی گرفتند؛ چرا آن‌ها را تقویت کردید؟

روحانی اظهار داشت: روز انتخابات می‌خواهیم بگوییم منافع ملت ایران، قدرت واقعی ملت ایران است؛ می‌خواهیم بگوییم کشور ما باید صادرکننده بنزین و گازوییل باشد. شما که گازوییل و بنزین را از خارج وارد می‌کردید، این دولت، مردم را به خودکفایی رساند و امروز صادرکننده گازوییل هستیم و به زودی بنزین را نیز صادر می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: زمستان می‌خواستیم از همسایه شمالی گاز بگیریم قیمت گاز را در زمستان 9 برابر کردند اما زمستان امسال همان همسایه شمالی گاز را قطع کرد و دید ما اصلا از او نمی‌گیریم و بعد از 15 روز دوباره لوله گاز را باز کردند.

کاندیدای دوازهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: افتخار ما این است که عزت واقعی داشته باشیم و نه با حرف و شعار. مردم 29 اردیبهشت‌ماه، روز انتخاب بین حرف و شعار با عمل است؛ بداخلاق‌ها را مأیوس کنید؛ آزدی ملت ایران را رقم بزنید، دانشگاه‌ها را آزادتر کنید و دروغ را از کشور ریشه‌کن کنید؛ اخلاق را به کشور برگردانید؛ دوباره ایران، دوباره اسلام، دوباره امید.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بی شناسنامه
سرور
Iran, Islamic Republic of
آب در هاون کوبیده است.همدانی ها در سال 92 هم به وی اقبالی نشان ندادند.
ال
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بردروغگوی منافق
مهدی
Iran, Islamic Republic of
همدانی های ولایت مدار خوب میدانند در 29 اردیبهشت به چه کسی رای دهند و خوب میشناسند دروغگو و دروغگویان چه کسی و کسانی هستند مگر شما نبودیدکه همه چیز را محرمانه کردید و ارزشی هم برای ملت نگذاشتید و همه چیز را از مردم پنهان و مهر محرمانه به آنها زدید ولی برای بیگانگان محرم بودید .جناب آقای ........فقط از خدا طلب میکنم که خداوند شما را هدایت کند و این بداخلاقی و دروغگوئی را از شما دور کند که به سرنوشت دیگران گرفتار نشوید به والله این میز و کرسی ریاست دنیوی ارزش این همه نفاق و تخریب و دروغگوئی ندارد .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای روحانی نکنه این همه مردم عزیز همدان که پای سخنان سر تاسر دروغ و نفاق شما آمدند بد اخلاق و هوچی گر هستند بنا به فرمایش خودتان .