دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۳
۱۱
زاهدی خبر داد

نامه مجلس به روحانی برای لغو سند 2030

يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 516363
در پی هشدار مقام معظم رهبری نسبت به اجرای سند 2030، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نامه‌ای مبنی بر کان لم یکن تلقی شدن این سند به رئیس‌جمهور، وزیر علوم و وزیر آموزش و پرورش ارسال می‌کند.
نامه مجلس به روحانی برای لغو سند 2030
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس؛ محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت متاسفانه مصوبه‌ای مبنی بر اجرای سند 2030 داشته است که امروز پس از بازگشت از دیدار مقام معظم رهبری در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصمیم گرفتیم نامه‌ای را به رئیس‌جمهور ارسال کنیم تا این سند کان لم یکن تلقی شود.
وی افزود: این نامه به وزیر آموزش و پرورش و وزیر علوم نیز ارسال می‌شود تا این سند را هرگز اجرایی نکرده و از دستور کار خارج کنند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اجرای کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید جدی داریم و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عدم اجرای سند 2030 را پیگیری می‌کند.
زاهدی گفت: در شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز بارها نسبت به این موضوع هشدار دادیم و دوباره پیگیر هستیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
پس این حضرات تا به حال کجا بودند مگر قرار است برای همه مسائل رهبری خود وارد شودند پس بقیه چه کار می کنند
علی
Iran, Islamic Republic of
از مجلسی که در آن برجام را در 20 دقیقه به تصویب می رسانند و از آن رئیس و نائب رئیسش که سخنگوی دولت شده اند چه انتظاری دارید؟!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
معلوم نیست مجلس چکاره ست، چرا باید مجلس اینقدر غفلت کنه که رهبری یه چیزی بگه؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
آخه مجلسی که ریاست آن شده رئیس ستاد سیار دولت مستقر و دارد برای آن تبلیغ میکند و برنامه های دیگر نامزدها را بایکوت میکند دیگر چه انتظاری میشود داشت .
سرور
Iran, Islamic Republic of
یعنی تا امروز مجلسی ها کجا بودند.ترس از علی لاریجانی تا چه حد؟!!!!
.
Iran, Islamic Republic of
اینا الان از علی مطهری هم حساب میبرن چه برسه به علی لاریجانی!
البته اگر دوباره اعتدالیا رای بیارن احتمالا از بعضی موجودات دیگر هم باید حساب ببرند!
United States
تنها یک نمونه از ناشکری ما در برابر نعمت عظیم وجود نازنین امام خامنه‌ای، فرستادن نمایندگان نالایق به مجلس و برگزیدن رئیس جمهور غیر انقلابی‌ است. خدا خودش ما مردم رو به راه امام و شهدا هدایت کنه. اون موقع هم مجلس درس می‌شه، هم دولت، هم تمام کشور.
Iran, Islamic Republic of
نماینده ای که با رانت پدر وارد مجلس می شود واز حقوق نجومی دفاع می کند نماینده ای که سخنانش را به نام خدای رنگین کمان آغاز می کند وسواد ودانش لازم برا ی فهم این گونه مسایل پیچیده ومکارانه ی دشمن را ندارند ولذا سکوت پیشه کرده اند
Iran, Islamic Republic of
همه کما بیش شاهد هستیم که نماینده ها ( خیلی هاشون ) به چه کارهایی و با چه سوابقی وارد مجلس می شوند و ما مردم هستیم که به انها رای میدهیم . متاسفانه . بعد دزدی ها و همکاری ها و قوانین سفارشی و....
Germany
علی لاریجانی سالها است که رفیق دزد و شریک قافله است به اسم اصولگرا قدرت گرفت و با فتنه گران سبز هم عصرانه خوری میکند نفاق تا کجا
مسافر
Iran, Islamic Republic of
ای بابا !!! شما مسئولین هم منتظرید که حضرت آقا نسبت به بی مسئولیتی و تنبلی شماها از خودشون خرج کنن بعد شما تازه دست به کار میشید ... خدا به دل آقا نگاه بندازه و به داد ما مردم برسه از دست شما خواب آلوده ها و تنبلا ...