دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱

قالیباف:حق مردم است بدانند مديرانشان چه اموالي دارند

شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب: 516124
نامزد دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری گفت: خواهشم از ديگر نامزدها در مناظره بعدي اين است كه جمعه هفته آينده همگي دارايي هايمان را به اطلاع مردم برسانيم و آمادگي كامل دارم كه اين كار را انجام دهم و اميدوارم كه ديگر دوستان هم اين كار را انجام دهند.
قالیباف:حق مردم است بدانند مديرانشان چه اموالي دارند

به گزارش جهان نيوز، محمد باقر قاليباف كانديداي رياست جمهوري پس از حضور در سازمان صدا و سيما برای ضبط برنامه تبليغاتي در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبني بر اينكه آيا در مناظره بعدي ليست اموالتان را نشان مي دهيد و به نظر شما ديگر نامزدها هم ليست اموالشان را علني مي كنند، اظهار داشت: بنده ليست اموالم را در همين مناظره هم آماده كرده بودم تا نشان دهم.

وي با بيان اينكه معتقدم حق مردم است كه بدانند مديرانشان كجا زندگي مي كنند و چه اموالي دارند و چه فعاليت هايي انجام مي دهند، ادامه داد: پيشنهادم در مناظره روز گذشته اين بود كه همه نامزدها اين كار را انجام دهند.

كانديداي رياست جمهوري تصريح كرد: البته قانون مي گويد كه اين اطلاعات را بايد به صورت محرمانه در اختيار قوه قضائيه قرار دهيم؛ البته بنده معتقدم كه يك وجه مهم مبارزه با فساد و شفاف سازي اين است كه مردم  اين مسائل را بدانند.

قاليباف گفت: خواهشم از ديگر نامزدها در مناظره بعدي اين است كه جمعه هفته آينده همگي دارايي هايمان را به اطلاع مردم برسانيم  و آمادگي كامل دارم كه اين كار را انجام دهم و اميدوارم كه ديگر دوستان هم اين كار را انجام دهند.
 
وي متذكر شد: منظورم اين است كه مشخص شود خودمان و بستگان درجه اول مان يعني همسر، فرزندان، خواهران و برادرانمان چه داريم، چه كار انجام مي دهيم و كجا زندگي مي كنيم.

منبع:باشگاه خبرنگاران




 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *