پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
رئیسی در مناظره دوم:

آقای روحانی باید پاسخگوی اختلاس صندوق فرهنگیان و بیکاری باشد

جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب: 515722
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای روحانی بعنوان رئیس جمهور مستقر باید پاسخگوی مسائلی از قبیل اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان باشند.
آقای روحانی باید پاسخگوی اختلاس صندوق فرهنگیان و بیکاری باشد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر ،سید ابراهیم رئیسی درخصوص سخنان قالیباف گفت: شش کاندیدایی که اینجا حضور پیدا کرده ایم برای ارائه برنامه ها آمده ایم تا مردم به نتیجه مشخص برای تصمیم گیری برسند و بحث های دیگری که حق
مردم را ضایع کند نمی پسندیم.

وی ادامه داد: رشد علمی کشور در این چند سال کم شده و برنامه ریزی برای جذب دانشجو، استاد و برنامه درسی که متناسب با نیازهای کشور باشد صورت نمی گیرد.

رئیسی با اشاره به اینکه یک ملیون فارغ التحصیل دانشگاهی بی کار وجود دارد اظهار داشت: امروز بیکاری دانشجویان بزرگترین مشکل ماست و در کنار این مشکل تحریم علمی کشور نیز یکی از مشکلاتی است که امروز گریبان گیر کشور است به طوریکه امروز مواد آزمایشگاهی وجود ندارد.

وی افزود: صندوق  ذخیره فرهنگیان به یغما برده شده به طوری که از ۸۰۰۰ میلیارد اختلاس صورت گرفته هر فرد فرهنگی ۸ تا ۱۰ میلیون تومان سهم می برد.

رئیسی در پایان نقد خود به سخنان قالیباف گفت: آقای روحانی بعنوان رئیس جمهور مستقر باید پاسخگوی مسائلی از این قبیل باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *