جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

قاضی: خط میانی طارمی را آقای گل کرد

شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب: 516056
محمد قاضی با وجود حضور در جمع بهترین گلزنان لیگ‌برتر فصل را با 12 گل به پایان رساند و او دلیل آقای گلی طارمی را خط هافبک پرسپولیس می‌داند.
قاضی: خط میانی طارمی را آقای گل کرد

به گزارش جهان نيوز، قاضی در خصوص دیدار با تراکتورسازی و فینال جام‌حذفی  به سوالات پاسخ داد.

چرا نفت با وجود آنکه در کل بازی سعی بر حفظ نتیجه داشت در دقیقه  90 قافیه  را به حریف باخت و دروازه‌اش باز شد؟
به نظرم خوب بازی کردیم و بازی خوبی در تبریز داشتیم اما حریف توانست در دقایق پایانی از تک فرصتش استفاده کند و به گل برسد. امیدوارم در فینال بتوانیم این نتیجه را مقابل تبریزی‌ها جبران کنیم.
باتوجه به بازی‌ مقابل تراکتور در لیگ فرصت خوبی برای نفت رقم خورد تا پیش از رویارویی این تیم در جام‌حذفی تجربه یک دیدار پیش از فینال را داشته باشند، فکر می‌کنید با این وجود بازی فینال برای نفت چطور خواهد بود؟
فینال جام‌حذفی دیداری تک بازی است و نتیجه‌اش برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار است. نفت از نیم فصل اول خودش را برای این رقابت‌ها آماده کرده بود و باتوجه به روزهای سخت‌مان در لیگ به دنبال کسب پیروزی در این رقابت‌ها و قهرمانی در جام‌حذفی هستیم که امیدوارم به این قهرمانی دست پیدا کنیم.
نظرتان درباره قهرمانی پرسپولیس چیست؟
پرسپولیس یک تیم خوب و منسجم است که توانست خیلی زود به قهرمانی برسد و قهرمانی‌اش را 2هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ‌برتر مسجل کرد. من این پیروزی را به هواداران و باشگاه پرسپولیس تبریک می‌گویم و برای این تیم پرطرفدار آرزوی موفقیت در رقابت‌های آسیایی دارم.
شما لیگ را با 12 گل به پایان رساندید با توجه به آنکه فرصت آقای گلی داشتید چه شد که به این مقام دست پیدا نکردید؟
در فوتبال کسی آقای گل می‌شود که در موقعیت بهتری برای گلزنی قرار دارد یا خط هافبک شرایط گلزنی را برای او فراهم می‌آورد که خب مشکلات مالی امسال باعث شد بازیکنان نفت تمرکز لازم را نداشته باشند و از همین رو من نتوانستم به آقای گلی دست پیدا کنم. اما خط هافبک‌ پرسپولیس به نسبت در این رقابت بهتر عمل کرد و موجبات آقای گلی طارمی را فراهم آوردند.
آیا پتانسیل حضور در تیم‌ملی را در خود می‌بینید و به آن فکر می‌کنید؟
صددرصد. من سال‌های خوبی را در تیم‌ملی تجربه کردم و با آسیب‌دیدگی‌ام ناخواسته تیم‌ملی را از دست دادم. تمام تلاشم را با ارائه بهترین بازی خواهم کرد تا بتوانم نظر کادرفنی تیم‌ملی را به خود جلب کنم.
با توجه به هم عصر بودن با عقیلی، صادقی، عنایتی و برهانی نظرتان را درباره خداحافظی آنها بگویید.
انتظار نداشتم برهانی از فوتبال خداحافظی کند البته این تصمیمی است که او گرفته و به خودش مربوط است، آقای عنایتی بهترین گلزن لیگ بود و خیلی ناراحت شدم که خداحافظی ایشان با سقوط صبا رقم خورد و تلخ شد. ابراهیم صادقی یکی از بهترین‌ها و باوفاترین‌های فوتبال ایران بودند و شخصا به ایشان علاقمند هستم. درباره خداحافظی هادی عقیلی هم باید بگویم که او علاقمند به خداحافظی نبوده و با دلشکستگی فوتبال را ترک کرد. هر 4 عزیزی که نام بردم جز افتخارات فوتبال ایران هستند و امیدوارم در ادامه مسیر زندگی‌شان را با موفقیت طی کنند.
حرف آخر ...
از بازیکنان و کادرفنی نفت تشکر می‌کنم که امسال با وجود مشکلات مالی‌ای که در نفت با آن مواجه بودند اما بهترین بازی‌شان را داشتند و تا روز آخر کم نیاوردند.

منبع: ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *