پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰

عبور از نخستین قسمت آوار معدن زمستان‌یورت

شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۲
کد مطلب: 515846
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان از پیشرفت عملیات آواربرداری و عبور از یک قسمت از آوار معدن‎ زمستان‌یورت آزادشهر خبر داد.
عبور از نخستین قسمت آوار معدن زمستان‌یورت
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس در پی وقوع حادثه تلخ انفجار در معدن زمستان‎یورت آزادشهر و در پی آن محبوس شدن و جان باختن جمعی از کارگران زحمت‎کش معدن عملیات آواربرداری و  تلاش‎‎ها برای امدادرسانی معدن‎کاران محبوس شده بی‎وقفه ادامه دارد.
براساس گزارش‎های قبلی ریزش آوار در تونل در سه قسمت بوده است که پس از تلاش بی‎وقفه دقایقی پیش آواربرداری در یک مرحله به طور موفقیت‎آمیز انجام شده است.
با توجه به همین مسأله مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان دقایقی پیش در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان، از پیشرفت عملیات آواربرداری و گذر از یک قسمت از آوار معدن‎یورت آزادشهر خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر در حال ایجاد یک مسیر جدید هستیم تا  دستیابی به مخزن اصلی که احتمالاً معدن‎کاران در آن محبوس هستند ایجاد شود.
صادق‎علی مقدم با بیان اینکه برای سرعت بخشیدن در امر آواربرداری دستگاه‎های جدید وارد محل حادثه شده‎اند، بیان کرد: سنگ‎های بزرگ داخل معدن توسط این دستگاه‎ها خرد می‎شوند تا عملیات آواربرداری انجام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *