جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۳

بیانیه‌خوانی جهانگیری به‌جای پاسخ‌به سوالات

جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب: 515768
معاون اول رئیس‌جمهور به جای پاسخ به سؤالات و مناظره به دیگر نامزدها، چند بار به طور کامل برگه‌ای از پیش نوشته شده خود را قرائت کرد.
بیانیه‌خوانی جهانگیری به‌جای پاسخ‌به سوالات
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در حالی برگزار شد که اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور که برخی رسانه‌های دولتی او را نامزد پوششی و برخی دیگر نامزد اصلی می‌خوانند به جای پاسخ به سؤالات و مناظره به دیگر نامزدها، چند بار به طور کامل برگه‌ای از پیش نوشته شده خود را قرائت کرد.

جهانگیری در حالی که در جایگاه قرار گرفت که به جای پاسخ به سؤال مجری و البته جمع بندی نظرات 5 نامزد دیگر، بیانیه از پیش نوشته شده خود را خطاب به دوربین قرائت کرد در حالی که حسن روحانی و مصطفی هاشمی طبا نیز درباره سخنان مقدماتی او نظراتی داده بودند و جهانگیری هیچ توجهی به نظرات آنها نکرد.

جهانگیری در بیانیه خود به تخریب دولت قبل پرداخت و خطاب به مردم گفت که شما(مردم) "باید" بین آنچه او اقتصاد مناسب خواند و بازگشت به گذشته یکی را انتخاب کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مصطفی
Iran, Islamic Republic of
اگر قرار بود اسحاق متن از پیش تنظیم شده بخواند نیازی به مناظره زنده نبود متنو میفرستاد مطبوعات چاپ میکردن یا یه فرصتی تو صدا وسیما میدادنت ایشون متنشو بطور زنده بخونه
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
انتخاب شدن کسی غیر از جبهه اصلاحات الزاما به معنای پیروی دولت اینده از سیاستها وتفکرات احمدی نزاد نیست که اینقدر لولو میکنید تا مردم را بترسانید
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
اینهمه ادعاداره متن جلورویش رونمیتونه بخونه واقعا مامردم چه کسانی را در92انتخاب کردیم