چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۱

قالیباف‌می‌تواند مطالبه‌گری مردم‌را نمایندگی‌کند

چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 515335
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: قالیباف با دارا بودن سابقه پربار در دوره دفاع مقدس و به ویژه مدیریت‌های مختلفی که در دوره پس از دفاع مقدس داشت، با احساس دلسوزی که دارد می‌تواند مطالبه‌گری مردم ایران را نمایندگی کند.
قالیباف‌می‌تواند مطالبه‌گری مردم‌را نمایندگی‌کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس؛ احمد علیرضا‌بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به موضعی قالیباف در مناظره انتخاباتی و همچنین گفت‌وگوهای مختلف او، می‌توانیم بگوییم وی به عنوان یک مدیر ارشد اجرایی است.

وی افزود: قالیباف با دارا بودن سابقه پربار در دوره دفاع مقدس و به ویژه مدیریت‌های مختلفی که در دوره پس از دفاع مقدس داشت، با احساس دلسوزی که دارد می‌تواند مطالبه‌گری مردم ایران را نمایندگی کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: از جهت ضرورت پاسخ دادن به انتطارتی که وجود دارد و همچنین به عنوان یک مدیر اجرایی برای پاسخ دادن به این مطالبات هم قالیباف برنامه دارد.

علیرضابیگی بر همین اساس اضافه کرد: این سوابق اجرایی به او این امکان را می‌دهد که با توجه به شناختی که از اطراف خود دارد، به مشکلات انباشته شده امروز کشور که محصول بی‌مبالاتی و ناتوانی است به درستی پاسخ دهد.

وی در بخش پایانی سخنان خود عنوان کرد: اعتقاد ما هم این است که در شرایط موجود قالیباف فرد صالحی برای تصدی چنین مسئولیتی (ریاست‌جمهوری) است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *